نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 16:23

تدوین برنامه برای مواجه نشدن با کمبود بحران آب در اردبیل

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: برنامه‌های اساسی برای روبه‌رو نشدن با بحران کمبود آب در اردبیل تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در شهرستان اردبیل مسئله تأمین آب است و در این راستا برنامه‌هایی تدوین شده تا حتی‌المقدور با بحران جدی آب در شهرستان روبه‌رو نشویم.

وی تصریح کرد: نیاز است مصرف آب شرب و کشاورزی مدیریت شود و در این راستا برنامه‌هایی در شهرستان در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان اردبیل در رابطه با نظارت بر بازار و تأمین کالاهای مورد نیاز مردم بیان کرد: اقلام مورد نیاز مردم در مرکز فروشگاهی بین مردم توزیع می‌شود و نظارت‌ها هم در این حوزه تشدید می‌شود.

اعتماد اعجازی از برگزاری پیش اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان در چهارم تیر ماه در شهرستان اردبیل با حضور میهمانان و سخنرانان کشوری خبر داد و گفت: کمیته‌های این کنگره باید به صورت ویژه فعال باشند و برنامه‌های تدوین شده را عملی کنند.

وی خاطرنشان کرد: با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان ۲۷۲ یادواره شهدا در شهرستان برگزار شده و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا نیز جزو اولویت‌های برنامه‌ها است.

فرماندار شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت روز معلم و روز کارگر و روز شورا افزود: در این راستا برنامه‌های مختلفی در شهرستان برنامه‌ریزی شده و درحال برگزاری است.

اعتماد اعجازی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال حوزه خود را مشخص و تدوین کنند تا روند سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف تسهیل شود.

وی بیان کرد: برخی از پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه گذاری در شهرستان مدت طولانی است که بلاتکلیف مانده و روند اجرایی بسیار کندی دارند که باید در این راستا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186123

مهمترین اخبار ایران و جهان: