نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 10:22

دشمن بنیان خانواده ایرانی را هدف قرار داده است

رشت -مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با انتقاد از پاسکاری حل مشکلات فرهنگی بین مسئولان، گفت: دشمن بنیان خانواده ایرانی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان الله محمدی شامگاه شنبه در همایش رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان در گیلان، اظهار کرد: دشمن بنگاه تجارت، خبرپراکنی و خبرسازی درست کرده است تا افکار عمومی جهان را هدایت کند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها به داد جامعه زنان برسند، افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران رسالت انسانی خویش را در قبال بانوان ادا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به آفت‌های فرهنگی و بی حجابی در جامعه، بیان کرد: جامعه امروز درگیر بی فرهنگی و بی عفتی شده است مسئله‌ای که دامن همه جامعه را خواهد گرفت.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه دشمن بنیان خانواده ایرانی را هدف قرار داده است، گفت: دشمن به نام مدرن شدن هر بلایی که دلشان خواسته سر فرهنگ و سبک زندگی ما آورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرهنگ غربی در بطن جامعه رسوخ کرده است، گفت: حل مشکلات فرهنگی، بی حجابی بین مسئولان پاسکاری می‌شود.

محمدی با تصریح بر اینکه خبرنگاران و اهالی رسانه در جامعه نقش آفرین و مؤثر هستند، اضافه کرد: خبرنگاران در اصلاح و جهت دهی افکار عمومی نقش مهمی دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1152523

مهمترین اخبار ایران و جهان: