نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 14:11

آسفالت بیش از یک میلیون متر مربع از معابر روستایی گلستان در سال جاری

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: امسال با توجه به اینکه اعتبارات قیر رایگان سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با هم تجمیع می شود پیش بینی می شود یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی روستاهای استان گلستان اسفالت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید محمد حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم بنیاد مسکن استان با مشارکت و همکاری دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها اجرای طرح هادی و نهضت آسفالت معابر روستایی است.

وی تصریح کرد: محوطه سازی، جدول کشی، آسفالت معابر روستایی، ایجاد پارک و بوستان از جمله اقدامات در اجرای طرح هادی در روستاها است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ۷۰۰ روستای استان گلستان طرح هادی در حال اجرا بوده و یا اجرا شده که به لحاظ شاخص برخورداری استان گلستان نسبت به میانگین کشوری ۲۰ درصد بیشتر است.

وی ادامه داد: به دستور و تاکید استاندار گلستان در سال گذشته آسفالت معابر روستایی سرعت گرفت و آسفالت معابر روستایی ۲۸۰ روستای گلستان بالغ بر ۸۰۰ هزار متر مربع آغاز شد که زیرسازی و آسفالت  اغلب انها به پایان رسیده است.

حسینی گفت: امسال در سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) نیز آسفالت معابر روستایی در ۲۲۰ روستا آغاز شده است و در سال گذشته نیز در ۲۴۵ روستا این طرح آغاز شده و پیش بینی می شود با توجه به تجمیع اعتبار قیر رایگان سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی در سطح استان زیرسازی و آسفالت شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157767

مهمترین اخبار ایران و جهان: