نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 19:26

حال چند دانش آموز بدحال محمودآبادی رضایتختش است

محمودآباد- رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد گفت: حال چند دانش آموز بدحالی که به بیمارستان منتقل شدند رضایتبخش است.

پیام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: دو نفر از دانش آموزان سرپایی درمان و ترخیص شدند و چهاردانش آموز به منظور کاهش استرس و دغدغه خانواده‌ها همچنان بستری هستند اما حال عمومی تمامی این دانش آموزان رضایت بخش است.

همچنین حسن ذبیح پور رئیس آتش نشانی شهرداری محمودآباد نیز گفت: بلافاصله در پی تماس مدیر مدرسه عوامل این واحد به مدرسه اعزام شدند اما آثاری از اثرات شیمیایی و گاز خاصی مشاهده نشد و بوی حس شده ماندگار نبوده است.

مریم توکلی مدیر هنرستان نیز تصریح کرد: درب مدرسه از ساعات اولیه صبح بسته بوده و هیچ فرد خارجی وارد حیاط مدرسه نشد و هیچ چیزی از بیرون به داخل مدرسه پرتاب نشده و معاونین و معلمان پس از احساس بوی شبیه به دود کاه و کلش دانش آموزان را به حیاط مدرسه و فضای باز هدایت کردند.

وی افزود: دو ساعت دانش آموزان در حیاط مدرسه مشغول بازی بودند اما دو دانش آموز با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان محمودآباد منتقل شدند.

مدیر هنرستان گفت: معلمان و کادر اداری مدرسه اولین نفراتی بودند که بو را حس کردند و هرچه گشتیم تا آثاری از ایجاد مسمومیت یا دود ایجاد شده را پیدا کنیم هیچ آثاری کشف نشد و بیشتر نگرانی‌ها به خاطر استرس ایجاد شده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129967

مهمترین اخبار ایران و جهان: