نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 18:00

اردوهای راهیان نور برطرف کننده شبهه جوانان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه شبهه افکنی‌هایی که توسط دشمن ایجاد می‌شود باید با اردوی راهیان نور و با حضور دانش آموزان برطرف شود، افزود: برگزاری اردوی راهیان نور هزینه نیست و سرمایه گذاری است هر چقدر دانش آموزان با این موارد آشنا شوند، برکات ارزشمندی برای کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی  ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: بیش از ۲۰۰ هزار شهید در دفاع و حراست از انقلاب تقدیم کردیم. 
نظری ادامه داد: اقتداری که شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند موجب اقتدار نظام شده است و امروز به برکت خون شهد توفیقاتی ارزشمندی کسب کرده‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه شبهه افکنی‌هایی که توسط دشمن ایجاد می‌شود  باید با اردوی راهیان نور و با حضور دانش آموزان برطرف شود، افزود: برگزاری اردوی راهیان نور هزینه نیست و سرمایه گذاری است هر چقدر دانش آموزان با این موارد آشنا شوند، برکات ارزشمندی برای کشور دارد.

نظری ادامه داد: کار در حوزه راهیان نور باید تا زمانی ادامه یابد که بین اسلام و کفر جنگ است، چرا که این اردوها نقش موثری در شناساندن چهره حق به جوانان دارد.

معاون هماهنگ کنند سپاه روح الله استان مرکزی نیز با بیان اینکه اردوی راهیان نور امسال  از ۲۰ مهر ماه آغاز میشود، گفت:  سال گذشته به عنوان اولین استان انجام دهنده اردوی راهیان نور بودیم  و خوشبختانه استان برتر شناخته شدیم.

محمد گودرزی تعداد  شرکت کنندگان در راهیان نور سال گذشته را ۴ هزار و ۸۰۰ نفر عنوان کرد و تصریح کرد: از این تعداد ۴۰ درصد دانش آموزان  بودند. 

وی یکی از نیازهای هر ساله را برگزاری اردوی راهیان نور با موضوعات تبیینی مشخص شده عنوان کرد و افزود: خاطرات دانش آموزان در اردوهای راهیان نور سال‌های گذشته تبدیل به کتاب شده است.

ربیعی مسول اردوگاه های راهیان نور نیز گفت: سال گذشته علیرغم مشکلات موجود  جز ۳ استان برتر کشور بودیم.  

وی افزود: امسال سهمیه استان برای اعزام 6 هزار نفر است و اردوها  از ۲۰ مهر آغاز می شود.

 پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520667

مهمترین اخبار ایران و جهان: