نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 23:27

ساوانای شاهرود نایب قهرمان والیبال ساحلی کشور شد

شاهرود- تیم ساوانای شاهرود با شکست در برابر پارس جنوبی نایب قهرمان لیگ برتر والیبال ساحلی کشورمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر جمعه دیدار فینال لیگ برتر والیبال ساحلی کشورمان با رقابت دو تیم پارس جنوبی و ساوانای شاهرود در زمین والیبال ساحلی فدراسیون والیبال در تهران، برگزار شد.

ساوانای شاهرود از سد پیکان بندر دیر در دیداری نزدیک، گذشته بود تا به دیدار نهایی برسد.

ترکیب تیم ساوانای شاهرود را بهمن سالمی و سینا شوکتی با مربیگری امیر موحدی شکل می‌دادند و ترکیب پارس جنوبی متشکل از علیرضا آقاجانی و عباس پورعسگری با مربیگری رضا ناهیدی بود.

دست اول این دیدار ۲۱ بر ۱۶ به نفع پارس جنوبی به اتمام رسید، در این دست با درخشش پورعسگری تیم ساوانای شاهرود حرفی برای گفتن نداشت. در دست دوم اما شرایط تغییر، دو تیم پا به پای هم پیش رفتند و حتی ساوانا پیروز به رختکن رفت اما در دست سوم این تیم زرد پوش پارس جنوبی بود که بازی را برد تا در نهایت این تیم دو بر یک فاتح لیگ برتر والیبال ساحلی کشور شود.

اکبر مصیبی و رضا زنده روحی داوران این دیدار بودند.

این سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی است که در کشورمان برگزار می‌شود. نکته قابل توجه اما این است که برای فینال این دوره از رقابت‌ها متأسفانه هیچ استانی داوطلب میزبانی نشد تا بازی‌ها در تهران برگزار شود در حالی که شاهرود می‌توانست میزبانی این رقابت‌ها را کسب کند.

گفتنی است هر چهار بازیکن حاضر در دیدار فینال عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان هستند و قرار است برای بازی‌های آسیای میانه ابتدا راهی بنگلادش و سپس برای بازی‌های آسیایی راهی گوانگژو شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480467

مهمترین اخبار ایران و جهان: