نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 16:08

طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا در خورموج حمایت می‌شود

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر خورموج گفت: طرح‌های اقتصادی و اشتغال زا در شهر خورموج با هدف ایجاد فضای کسب و کار برای افراد توسعه پیدا می‌کند.

رضا رضایی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نگاهی نو در سیاست گذاری مدیریت شهری ایجاد شده و شورا با یک نگاه جدید با پایه اقتصادی و هدف گزاری درآمدی برای شهرداری پروژه‌های جدید را تعریف کرده و طی ۲ سال آینده اتفاقات چشمگیری در حوزه درآمدی شهرداری رخ خواهد داد.

وی افزود: پروژه‌های اقتصادی و در آمدزای شهرداری مجتمع اقتصادی شامل کارخانه آسفالت، کارگاه تولید قطعات بتنی، کارگاه تولید تجهیزات شهری، مجتمع تعمیر گاهی، گلخانه است.

رضایی بیان کرد: پروژه‌های طراحی شده و قابل کلنگ زنی شامل هتل ۲ ستاره با ۱۵ واحد اقامتی و ۵۰ تخت، بازار مرکزی، فاز ۲ پارک مفتون (بومگردی، شهربازی، مجتمع ورزش‌های آبی)، خیابان غذا، نخلستان شهرداری، پارک هفت هکتاری ورودی با مجتمع خدماتی و پمپ بنزین و بازارچه صنایع دستی از جمله این طرح‌ها است.

وی به پروژه‌های در دست اجرا نیز اشاره کرد و گفت: پروژه‌های در دست طراحی و مطالعه داریم که مهمترین آنها میدان میوه و تره‌بار، مجتمع بنکداران، مجتمع فناوران، منطقه گردشگری بنگه، یک گام بلند و جسورانه اقتصادی است.

وی بیان کرد: احداث طرح مینی پتروشیمی توسط شهرداری در حال انجام مطالعات اولیه است که اجرای آن زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می‌کند.

رضایی اضافه کرد: همدلی و وحدت رویه و تشکیل تیم توسعه در شهرستان باعث به وجود آمدن یک رضایت مندی در بین مردم شهر خورموج شده و اتفاقات خیلی خوبی در حوزه عمرانی در شهر به وجود آورده است.

وی افزود: از همه مسئولان شهرستان، استان و نماینده خواهشمندم که مجموعه مدیریتی شهر خورموج را در گرفتن مجوزها و تأمین اعتبار و اجرای پروژه‌های یاد شده همراهی و یاری نمایند تا ان شالله با اتمام این پروژه‌ها هم بحث زیرساخت‌های شهری در حوزه‌های مختلف تأمین گردد و هم در امدهای پایدار شهرداری خورموج به سطح قابل اتکا برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469767

مهمترین اخبار ایران و جهان: