نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 11:50

افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی در نطنز

فرماندار شهرستان نطنز گفت: ۱۸ طرح در بخش‌های مختلف با اعتبار هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که اعتبار این طرح ها از محل منابع دولتی و خصوصی تامین شده است.

محمد عباس ظریفی، فرماندار نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، مشعلی بود که عالم امکان را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را در هم درید و ایران را سربلند و سرافراز نمود طلیعهٔ رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم‌شاهی به رهبری فرزانه‌ای اتفاق افتاد که اندیشه‌ای جز عزت اسلام در سر نداشت. 

وی افزود: امروز در بیش از چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، گام‌های بلند و محکمی در راستای خودکفایی ایران اسلامی برداشته شده است، اینک می‌طلبد در طلیعه چهل و پنجمین سال از حیات پربار انقلاب اسلامی و سالروز عزت، اقتدار و آزادی، تلاش مضاعفی در مسیر حمایت از دستاوردهای انقلاب و تحقق اهداف متعالی انقلاب انجام دهیم تا شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های افتخارآفرین در کشور عزیزمان به‌ویژه در شهرستان نطنز باشیم.

ظریفی گفت: در روزهای گذشته ۱۸ طرح در بخش‌های مختلف با اعتبار هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که اعتبار این طرح ها از محل منابع دولتی و خصوصی تامین شده است.

فرماندار نطنز گفت: پروژه چمن مصنوعی دبستان شهیدان شهنازی و شفیعی اریسمان به میزان ۶۰۰ مترمربع و اعتبار ۴ میلیاردریالی و توسعه سیستم‌های آب‌وخاک روستای فمی می‌توان به لوله‌گذاری ۶۸۵۰ متر که ۵هزار متر آن دولتی و ۱۸۵۰ متر آورده کشاورزان در ۶۲ هکتار که ۳۹ هکتار آن آبیاری تیپ و ۲۳ هکتار آن آبیاری کم‌فشار می از جمله پروژه‌های افتتاحی بود.

وی بیان کرد: در حوزه راه پروژه تعریض پل‌ها، احداث باند دوم و روکش آسفالت محور خالدآباد_ده آباد به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال، پروژه روکش آسفالت محور بلوار حرم بادرود با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به طول ۵ کیلومتر، پروژه نصب جداکننده محور آنتنی به آزادراه به طول ۲.۳ کیلومتر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و پروژه احداث میدان ترگل غربی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

ظریفی ادامه داد: پروژه روکش آسفالت معابر و محلات روستای ویشته با اعتباری حدود ۱۳ میلیارد ریال با متراژ ۵۶۰۰ متر و زیرسازی ۶۴۰۰ متر و پروژه آسفالت معابر شهر نطنز با اعتباری حدود ۸۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاحی بود.

فرماندار شهرستان نطنز با اشاره به پروژه اجرای نیوجرسی بتنی جداکننده آزادراه در تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی با میزان اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال، بیان کرد: حدود دو سال گذشته تاکنون در حدود ۴۰ کیلومتر از مسیر آزادراه اصفهان - کاشان عملیات احداث نیوجرسی با پیگیری فرماندار و مساعدت شرکت سان آرا به‌منظور افزایش امنیت مسیر انجام‌گرفته است.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663823

مهمترین اخبار ایران و جهان: