نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 15:51

انتخابات صحنه حضور مردم پای نظام و انقلاب است

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر مشارکت فعال مردم در انتخابات گفت: انتخابات صحنه حضور مردم پای نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور، امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: گرامی‌داشت این ایام جزو شعائرالله است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیاری داشته است، افزود: قبل از انقلاب بهداشت و سلامت در کمترین میزان بود و پزشک از پاکستان و هندوستان وارد می‌کردیم اما امروز ایران محل جراحی‌های فوق تخصص دنیا شده است.

طالب‌پور با بیان اینکه امروز ۹۵ درصد از کشور گازکشی شده است، بیان کرد: قبل از انقلاب ۵۰ درصد جمعیت سواد خواندن و نوشتن نداشتند و یک کشور وابسته بودیم و امروز مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم.

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب باید برای جوانان بازگو شود، عنوان کرد: امروز هر چه جلوتر می‌رویم آثار و برکات انقلاب اسلامی بیشتر خودش را در سطح جهان نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امسال در ۷ هزار مسجد کشور مراسم اعتکاف برگزار شد، ادامه داد: بیش از ۷۰ هزار نفر در مسجد گوهرشاد برای این مراسم ثبت‌نام کردند.

طالب‌پور با بیان اینکه در شهرضا نیز امسال اعتکاف رشد بالایی داشت و اعتکاف از برکات انقلاب است، عنوان کرد: حضور جوانان در این مراسم هر ساله در حال افزایش است و مسؤولان ستاد اعتکاف با وجود تلاش فراوان نمی‌توانند پاسخگوی جمعیت قابل توجه باشند.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر مشارکت فعال مردم در انتخابات گفت: به فرموده رهبر انقلاب هر کسی که تریبون، مخاطب و زبان گویا دارد باید برای مشارکت مردم کار کند، انتخابات صحنه حضور مردم پای نظام و انقلاب است.

 وی از انتخابات به عنوان یکی از مسائل بسیار مهم و سیاسی در هر نظام و کشوری نام برد و خاطرنشان کرد: امروز تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات کار مجاهدانه مجاهدان در راه خدا است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649967

مهمترین اخبار ایران و جهان: