نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 12:50

جبهه استکبار با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن نظام اسلامی است

مشاور رئیس جمهور گفت: جبهه استکبار اکنون با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن حرکت شتابنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در گرامیداشت حماسه ۹دی‌ در مصلی شهر ایلام گفت: مردمان این استان در کشور به‌عنوان مردمان انقلابی، ولایتمدار و بصیر در کشور شناخته می شوند و مرز ایلام در دوران دفاع مقدس مرزی مستحکم و نفوذ‌ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی به پیشگامی ایران در حال شکل گیری است، افزود: جبهه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی از همه ظرفیت‌ها و توان خود استفاده کرده و کشور را در درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی کرده است که مصادق بارز جنگ اقتصادی جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، تحریم‌ها بود.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ادامه داد: جبهه استکبار اکنون با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن حرکت شتابنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

عبدالملکی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) پس از سالها پرچم نظام اسلامی را با اساس توحید ناب محمدی‌(ص)، پشتوانه فقه اسلامی و با نصرت از امام زمان(عج) با اهتزار درآورد و پایه‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اضافه کرد: ایران، پس از قرن‌ها دیانت و توحید را در جهان زنده کرد، ایران امروز پایگاه و پایتخت توحید در جهان است.

 عبدالملکی عنوان کرد: پس از روی‌کار آمدن نظام جمهوری اسلامی ایران،  مردم ۵۰ کشور کمونیستی متوجه شدند دین اسلام باعث قدرت و اقتدار خواهد شد و در ۳۰ کشور شرق آسیا دین احیا شد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در بخش دوم سخنان خود با اشاره مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت: حماسه ۹  روز بصیرت، هوشمندی مردم و  میثاق دوباره با ولایت بود و ۹‌ دی مبدا جدیدی برای نظام اسلامی بود‌.

وی اضافه کرد: نهم دی درس عبرت است برای همه کسانی که با بنیان های انقلاب اسلامی دربیافتد. انقلاب اسلامی بنیان و چهارچوب‌هایی دارد که تاکنون این انقلاب را حفظ و تداوم بخشیده است.

 عبدالملکی در پایان سخنان خود با اشاره به انتخابات، عنوان کرد: در انتخابات پیش رو هر رای مردم ایران در توسعه و جهت‌دهی برای حل مشکلات کشور موثر و تاثیرگذار است. اگر یک مجلس قوی و عالم و انقلابی و مکتبی تشکیل شود، مشکلات جامعه در مسیر مرتفع شدن قرار خواهد گرفت.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620523

مهمترین اخبار ایران و جهان: