نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 13:28

لزوم طراحی و اجرای عملیات مشترک رسانه‌ای برای مقابله با جنگ ترکیبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این‌که مقابله با جنگ نرم دشمن به هم‌افزایی اصحاب رسانه نیاز دارد، گفت: همه ما باید در راستای ارتقای سطح ارزش‌های فرهنگی و رسانه‌ای بکوشیم و عملیات مشترک رسانه‌ای طراحی و اجرا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یز، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، صبح امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور در ساختمان امور اقشار بسیج با سرهنگ حمیدرضا محدث جانشین فرمانده سپاه الغدیر در امور اقشار تخصصی بسیج و سرهنگ علی‌محمد پارسائیان،‌مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج، بر لزوم همکاری و هماهنگی بین سازمان بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رشد و ارتقای سطح فرهنگی و رسانه‌ای استان تأکید و اظهار کرد:‌ همه باید برای توسعه فرهنگی جامعه و همچنین مقابله با تهدیدات دشمنان در جنگ ترکیبی تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد طراحی و اجرای عملیات مشترک رسانه‌ای را از جمله اقدامات موثر برای مقابله با دشمنان در جنگ ترکیبی دانست و افزود:‌ دشمنان دین و نظام اسلامی سعی دارند با طراحی فتنه‌های مختلف فرهنگی ذهن جوانان را تسخیر و از سیر حق دور کنند.

عابدی گفت: ما همه باید به عنوان ید واحده در راستای ارتقای سطح فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان یزد بکوشیم و قطعا این وحدت و یکدلی می‌تواند جامعه را به سوی تعالی و پیشرفت سوق دهد.

وی با بیان این‌که یکی از افتخارات ما اینست که بتوانیم به عنوان سرباز برای نظام خدمت کنیم و حفظ این روحیه در همه دوران‌ها و فراز ونشیب‌ها بسیار مهم، مفید و موثر است، تصریح کرد: بسیج رسانه ظرفیت موثری برای انجام عملیات‌های مشترک رسانه‌ای است.

سرهنگ حمیدرضا محدث، جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج نیز با اشاره به دغدغه‌های مشترک در خصوص جریان رسانه‌ای استان یزد گفت: رفع این دغدغه‌ها نیاز به تعامل و همکاری دارد و باور ما این است که اگر فضای یکدلی در محیط فرهنگی و رسانه‌ای استان حاکم شود، نتایج مثبتی بدست می آید.

وی افزود: استفاده از ظرفیت تمام فعالان فرهنگی و همچنین تقویت یک سری خلاقیت های نوین برای جریان اطلاع رسانی از جمله الزامات اجرایی برای اثرگذاری بیش از پیش اصحاب رسانه در استان یزد و کشور است.

محدث گفت: همچنین بهره‌گیری از شیوه‌های نوین اطلاع رسانی و تجهیز خبرنگاران به آخرین دستاوردهای این حوزه از دیگر الزاماتی است که اگر به موقع و درست انجام شود می‌تواند در امر آفندی شدن جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب موثر باشد.

سرهنگ محمدعلی پارسائیان، مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای در کشور، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه یزد در راستای پیشبرد اهداف و ماموریت‌های خود در خدمت رسانی به جامعه رسانه‌ای استان با تمام انجمن‌ها و نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان همکاری لازم را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد:‌ جهاد امیدآفرینی و خدمت رسانی و تبیین سه رویکرد جدی بسیج رسانه برای تقویت جریان رسانه ای استان یزد است که در این مسیر با تمام ظرفیت پای کار اصحاب رسانه خواهیم ماند.

پارسائیان برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی با هدف تربیت کادر رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی را از جمله محورهای فعالیت بسیج رسانه در استان یزد دانست و بیان کرد:‌ برای کسب موفقیت بیش از پیش در این عرصه نیازمند همکاری و تعال دستگاه‌های مختلف نظیر اداره کل ارشاد، استانداری،‌ شهرداری و دیگر نهادهای خدمت رسان هستیم.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582923

مهمترین اخبار ایران و جهان: