نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 20:59

بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن به تعهدات خود عمل کند

استاندار هرمزگان با اشاره به اولویت اساسی استان در زمینه تولید مسکن گفت: از بانک مسکن انتظار می‌رود به تعهدات خود در حوزه این طرح عمل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در نشست با اعضای هیئت مدیره بانک مسکن اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت است که با تجمیع ظرفیت‌ها این طرح را در استان باید به سرانجام برسانیم. 

وی افزود: هرمزگان در حوزه طرح نهضت ملی مسکن جزو رتبه‌های برتر کشور است اما متاسفانه همکاری نامناسب بانک‌ها سبب شده آنطور که انتظار می‌رود سرعت پیشرفت پروژه تسریع نشود.

  استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه بانک‌های استان موظف هستند در زمینه ارائه تسهیلات ویژه طرح نهضت ملی مسکن همکاری کامل کنند گفت: از بانک مسکن انتظار داریم به تعهدات خود در حوزه این طرح عمل کند و پرونده پروژه‌های مسکنی که به این بانک برای دریافت وام معرفی شده‌اند سریع‌تر تعیین تکلیف شوند. 

 مهدی دوستی تصریح کرد: یکی دیگر از سیاست‌های ما در حوزه مسکن، خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد و تحت حمایت نهادهایی همچون بهزیستی، کمیته امداد و سایر صندوق‌های حمایتی است در این زمینه هم می‌خواهیم بانک مسکن منابع تسهیلاتی لازم را فراهم کند.

  وی ادامه داد: بر همین اساس با توجه به سابقه و پشتوانه اعتباری مناسب بانک مسکن، در حوزه مولد سازی به دنبال استفاده از ظرفیت این بانک بوده و آماده دریافت طرح‌های بانک برای همکاری در این خصوص هستیم.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه‌های پیشین با بانک مسکن در حوزه سرمایه گذاری به ویژه ایجاد شهر جدید خلیج فارس گفت: آخرین وضعیت این تفاهم نامه‌ها هم مورد ارزیابی قرار گرفته و برای عملیاتی سازی آنها برنامه ریزی مدون انجام شود.  

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614823

مهمترین اخبار ایران و جهان: