نیوز سیتی!
17 آبان 1402 - 12:02

متکی: پیشنهاد یک ساز و کار اجرایی برای ایفای نقش نمایندگی را به شورای وحدت ارائه داده‌ایم

دبیر اجرایی شورای وحدت گفت: ما پیشنهاد یک ساز و کار اجرایی و عملیاتی را برای ایفای نقش نمایندگی در کلانشهر تهران ارائه داده‌ایم و معتقدیم که راهکاری اثربخش و مفید فایده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در نشست هیات عالی شورای وحدت، که در محل حسینیه سیدالشهدا دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، منوچهر متکی سخنگو و دبیر اجرایی شورای وحدت با تاکید بر لزوم فعال شدن اجزای تشکیلات ستاد انتخاباتی و تقسیم کار عملیاتی در کلان شهر تهران گفت: هرچه زودتر باید نسبت به ارائه تشکیلات و چارت کاری در انتخابات تهران اقدام شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه مطالبات و خواسته‌های گوناگون مردم در کلانشهر تهران پاسخی در خور از سوی نمایندگان مجلس نمی‌یابد، افزود: مردم ما اساساً نمایندگان خود را نمی‌شناسند. به طور مثال اگر از مردم عادی و حتی بعضاً خواص جامعه در تهران بخواهیم که نام ۵ نفر از نمایندگان پایتخت را بگویند نمی‌توانند این کار را بکنند. 

وی افزود: ما پیشنهاد یک ساز و کار اجرایی و عملیاتی را برای ایفای نقش نمایندگی در کلانشهر تهران ارائه داده‌ایم و معتقدیم که راهکاری اثربخش و مفید فایده خواهد بود.

وی در تشریح پیشنهاد خود افزود: تهران را به ۳۰ منطقه تقسیم می‌کنیم و در هر منطقه یک نماینده به طور ویژه نسبت به امور مردم و مشکلات آن محدوده و منطقه از پایتخت رسیدگی خواهد کرد و البته این نافی نقش نمایندگی او به عنوان منتخب کل شهر تهران نیست.

متکی در پایان گفت: در حقیقت هر نماینده را به طور خاص مسئول  رسیدگی و مدیریت ظرفیت‌ها مشکلات و پاسخگویی به مطالبات یک منطقه تعیین کرده‌ایم. در این صورت مردم نیز به نحو بهتری می‌توانند با منتخبان خود در پایتخت تعامل نموده و مطالبات و خواسته های انسانی، اجتماعی و فرهنگی خود را پیگیری کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1565523

مهمترین اخبار ایران و جهان: