نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 14:55

دستگیری شکارچیان و کشف ۲ لاشه کل وحشی در آرادان

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از دستگیری شکارچیان غیرمجاز و کشف ۲ رأس لاشه کل وحشی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، محمد صدفی، فرمانده انتظامی شهرستان آرادان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام اخباری مبنی بر فعالیت شکارچیان غیرمجاز در منطقه شکارممنوع خنار، طی هماهنگی به‌عمل‌آمده با نیروهای محیط زیست شهرستان آرادان و فعال‌سازی منابع و مخبران، گشت مشترک محیط زیست شهرستان و مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آرادان راه‌اندازی و وارد عمل شد.

وی ادامه داد: با رصد اطلاعاتی پلیس و گشت‌زنی‌های هدفمند در منطقه شکارممنوع و روستاهای اطراف، مأموران انتظامی به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک شدند و با زیر نظر قرار دادن سوژه و بررسی شبانه‌روزی آن مشخص شد، سه نفر شکارچی غیرمجاز با وسیله نقلیه به انباری در یکی از روستاهای آرادان رفت و آمد داشته و لاشه حیوانات را در آنجا نگهداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان بیان کرد: هر سه متهم در یک عملیات منسجم دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنها لاشه ۲ رأس کل وحشی کشف و ضبط شد.

صدفی افزود: هر سه متهم در مواجه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشودند و به شکار غیرمجاز اقرار کردند، به همین علت پرونده مقدماتی تشکیل شد و هر سه شکارچی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545267

مهمترین اخبار ایران و جهان: