نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 13:47

کنایه تند کلینزمن به فوتبال آلمان با چاشنی حمایت از کره جنوبی

یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نشست خبری به مطلب رسانه‌های آلمانی در خصوص مدافع کره‌ای بایرن مونیخ واکنشی قاطع نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ظهر فردا در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2026، تیم ملی فوتبال کره جنوبی میزبان سنگاپور است.

یورگن کلینزمن در نشست خبری به اخبار رسانه‌های آلمانی در رابطه با خستگی کیم مین جائه، مدافع کره‌ای تیم بایرن مونیخ واکنش نشان داد و از این بازیکن حمایت کرد.

رسانه‌های آلمانی گزارش داده بودند که کیم مین جائه که همواره در ترکیب بایرن مونیخ حضور داشته، خسته است و باید در تیم ملی استراحت کند که این موضوع با واکنش قاطع یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی کره جنوبی همراه شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: کیم مین جائه همیشه آماده بازی کردن است.هیچ بازیکنی وقتی صحبت از مقدماتی جام جهانی می‌شود، خسته نیست. خستگی معنا ندارد. وقتی شما قرار است در مقدماتی جام جهانی بازی کنید، باید برای این مسابقه بمیرید و از تمام توان خود مایه بگذارید.

کلینزمن اظهار داشت: این مطلب نیاز است که برای آلمانی‌ها هم گفته شود. ما هیچ وقت، هیچ گاه سنگاپور را دستکم نخواهیم گرفت و با قدرت وارد بازی خواهیم شد.

نکته جالب حمایت کلینزمن از مدافع کره جنوبی و کنایه او به بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان بود.

تیم ملی فوتبال آلمان در چند سال اخیر، نمایشی مفتضحانه از خود نشان داده است. آنها با یواخیم لو در یورو 2020 حذف شدند و در جام جهانی 2022 نیز با هانسی فلیک نمایشی فاجعه‌بار به اجرا گذاشتند. فوتبال آلمان که همیشه به حمایت از مربی معروف بود، هانسی فلیک را به دلیل باخت خفت‌بار مقابل تیم ملی ژاپن اخراج کرد تا ناگلزمن جوان هدایت مانشافت را برعهده گیرد. آلمان میزبان یورو 2024 است و باید دید با ناگلزمن چه نمایشی از خود به اجرا خواهد گذاشت.

تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی 2006 با یورگن کلینزمن به مقام سوم دنیا دست یافت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1572867

مهمترین اخبار ایران و جهان: