نیوز سیتی!
26 آبان 1402 - 17:02

پایه های بقای رژیم جعلی اسرائیل سست شده است

امام جمعه تاکستان گفت: بعد از وقایع اخیر در فلسطین، سران کشورهای غربی مانند رییس جمهور فرانسه و آمریکا یا صدراعظم آلمان بیش از این نمی‌توانند رژیم اشغالگر قدس سرپا نگه دارند چراکه سست شدن پایه های بقای اسرائیل در داخل و خارج از سرزمین های اشغالی قابل کتمان نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، آیت اله علی اسلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته تاکستان که در مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن دعوت نماز گذاران به تقوی الهی و شکرگذاری بابت نعمات خداوند، به جنایت های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و قتل و عام کودکان بی گناه در نوار غزه اشاره کرد و گفت: با گشوده شدن چهار جبهه علیه اسرائیل، اکنون صهیونیست ها با مشکلات سخت و پیچیده ای روبرو هستند.

وی افزود: طی روزهای گذشته نیروهای حزب الله لبنان از یک سو و یمنی ها که به حق از نسل مالک اشتر هستند و مقاومت عراق از سوی دیگر رژیم کودک کش اسرائیل را هدف قرار می‌دهند و این موضوع برای مردم ستمدیده غزه مایه دلگرمی است.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: صهیونیست‌ها با به شهادت رساندن کودکان و حمله به بیمارستان‌ها که به لحاظ نظامی ارزشی ندارند در حقیقت به نسل کشی روی آورده اند اما باید بدانند در نهایت این اسرائیل است که از صفحه روزگار محو خواهد شد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سران کشورهای غربی مانند رییس جمهور فرانسه و آمریکا یا صدراعظم آلمان بیش از این نمی‌توانند رژیم اشغالگر قدس سرپا نگه دارند چراکه سست شدن پایه های بقای اسرائیل در داخل و خارج از سرزمین های اشغالی قابل کتمان نیست.

آیت اله اسلامی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه تاکستان بیان کرد: چهار گروه از مردم در قیامت مورد توجه خداوند قرار نمی‌گیرند. گروه اول افرادی هستند که به والدین خود ظلم کرده باشند. گروه دوم کسانی هستند که در دنیا از احقاق حقوق دیگران پرهیز کرده اند. گروه سوم کسانی که در دنیا کفرگویی کرده اند و گروه چهارم آن دسته از انسان هایی می باشند که شرب خمر کرده اند.

وی همچنین به مناسبت‌های ایام پیش رو اشاره کرد و گفت: شهادت آیت اله مدنی از شهدای محراب را در پیش داریم که در آزادسازی سوسنگرد نقش بی بدیل داشتند.

خطیب جمعه تاکستان اذعان کرد: روز پرستار نیز نزدیک است و زنان جامعه ما باید راه و رسم زندگی را از حضرت زینب بیاموزند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575367

مهمترین اخبار ایران و جهان: