نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 13:15

دفاتر جامعه اسلامی علوم پزشکی: رژیم صهیونیستی در پوشاندن خوی حیوانی و ضد حقوق بشر خود ناتوان است

دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی با صدور بیانیه ای تاکید کردند: امروزه با حملات مکرر چند روز اخیر به مراکز درمانی و بیمارستانی نوار غزه بیش از پیش در پوشاندن خوی حیوانی و ضد حقوق بشر خود ناتوان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسرکشور ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی با صدور بیانه ای تاکید کردند:اما امروزه با حملات مکرر(41 مرتبه) در چند روز اخیر به مراکز درمانی و بیمارستانی نوار غزه بیش از پیش در پوشاندن خوی حیوانی و ضد حقوق بشر خود ناتوان است.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
«اگر از تو درباره غزه پرسیدند ، بگودر آن جا شهیدی است که شهیدی را حمل میکند و شهیدی از او عکس می گیرد و شهیدی او را بدرقه می کند و شهید بر او نماز می خواند»محمود درویش

خطاب به یکایک اعضای کادر درمان و بهداشت و تمام آزادگان جهان

با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی ، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع آپارتاید به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در اخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعدانی بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروجین و کادردرمان و... را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

رژیم صهیونیستی در این مدت از هیچ اشغالگری و ظلمی فروگذار نکرده است و همواره با استفاده از سانسور و رسانه ها در پی سرپوش گذاشتن بر جنایات خود بوده است. اما امروزه با حملات مکرر(41 مرتبه) در چند روز اخیر به مراکز درمانی و بیمارستانی نوار غزه بیش از پیش در پوشاندن خوی حیوانی و ضد حقوق بشر خود ناتوان است.

جامعه اسلامی دانشجویان این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان های آزاده جهان است محکوم می نماید و اعلام میدارد که خون های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی ست. همچنین جامعه پزشکی کشور اعم از پزشکان ، اساتید و دانشجویان را به مطالبه ی پایان تعرض به مراکز درمانی و بیمارستانی و دفاع از مظلومان عالم دعوت می نماییم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542267

مهمترین اخبار ایران و جهان: