نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 11:17

معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش، سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته

حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب رئیس ستاد نماز جمعه کرمانشاه گفت: دریادار محمد سلطان‌آبادی معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی سخنران پیش از خطبه‌های امروز هست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد فاطمی نسب رئیس ستاد نماز جمعه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن اشاره به نماز عبادی سیاسی امروز جمعه به امامت حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه اظهار کرد: نماز عبادی سیاسی این هفته از ساعت 11:30 صبح شروع خواهد شد و عموم مردم به همراه خانواده برای حضور پرشور در نماز جمعه حضور به هم می‌رسانند.

وی در خصوص سخنران پیش از خطبه نماز جمعه افزود: دریادار محمد سلطان‌آبادی معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی سخنران پیش از خطبه‌های امروز هست که به مناسبت به مناسبت روز نیروی دریایی برای مردم سخن ایراد می‌کنند.

رئیس ستاد نماز جمعه کرمانشاه در خصوص دیگر سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تصریح کرد: بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه دیگر سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه خواهد بود که در خصوص برنامه‌ها و دستاوردهای این مجموعه سخن می‌گویند.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590067

مهمترین اخبار ایران و جهان: