نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 13:53

مراسم «در سوگ ریحان» امروز در منزل شهید علی یزدانیان برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» با حضور نوجوانان فرهنگسراها و با میزبانی مادران شهدا در ایام فاطمیه اول برگزار می‌شود. مراسم امروز در منزل شهید علی یزدانیان برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» با حضور نوجوانان فرهنگسراها و با میزبانی مادران شهدا، در ایام فاطمیه اول برگزار می‌شود. مراسم امروز با هماهنگی فرهنگسرای نهج‌البلاغه در منزل شهید علی یزدانیان برپا خواهد شد.

شهید علی یزدانیان یکم دی‌ماه سال ۱۳۴۶ در شمیران دنیا آمد. بعد از اینکه سیکل خود را گرفت به عضویت بسیج در آمد. او سرانجام در ۱۷ تیرماه سال ۱۳۶۵ در حالی که ۱۹ سال داشت، در عملیات کربلای یک به دلیل اصابت ترکش خمپاره در قلاویزان مهران به شهادت رسید.


شهید علی یزدانیان

این مراسم براساس نگاه نوجوانان به مجالس عزاداری و طراحی آن‌ها برگزار می‌شود. ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» با هم‌اندیشی اعضای باشگاه نوجوانان فرهنگسراها در قالب‌های مختلفی همچون برگزاری مجالس روضه‌خوانی، خوانش کتاب‌های مرتبط با زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها، شب شعر و ... برگزار می‌شود.

«در سوگ ریحان» امروز، یکشنبه ۱۲ آذر از ساعت ۱۶:۳۰ در منزل مادر شهید علی یزدانیان واقع در خیابان دکتر شریعتی، خیابان زرگنده، خیابان عمرانی، خیابان معتمدی، کوچه شهید یزدانیان، پلاک ۲ برگزار می‌شود. عموم نوجوانان می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592323

مهمترین اخبار ایران و جهان: