نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 10:14

توسعه حمل و نقل سهم اصلی آذربایجان‌شرقی از اجرای سند تحول دولت مردمی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، توسعه حمل و نقل را مهمترین نقش و سهم استان در اجرایی ساختن سند تحول دولت مردمی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد فرشکاران صبح امروز در جلسه بررسی برش استانی سند تحول دولت مردمی اظهار کرد: این سند به صورت کلان موضوعات را مطرح و نحوه دستیابی به خروجی‌های مطمئن را مشخص ساخته است.

وی افزود: برش های استانی سند در اجزا و لایه‌های متفاوت اجرایی هر استان نقش خود را نشان خواهد داد.

فرشکاران تصریح کرد: هدف اصلی سند تحول دولت مردمی این است که پیشران‌ها و بسترسازهای مناسب جهت شناسایی و مدیریت چالش ها تعریف و در نهایت خروجی‌های مورد انتظار و معین حاصل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: ما به دنبال سند تحول دولت مردمی اجرایی و خروجی‌محور در شهرستان‌ها هستیم و استراتژی‌های عملیاتی این سند بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: ثبات و رشد اقتصادی با لحاظ عدالت اجتماعی، امنیت غذایی، صندوق‌های بازنشستگی و مسئله بسیار مهم آب، موضوعات کلیدی و شاکله برنامه هفتم را تشکیل می‌دهند که یکی از بسترهای اصلی این برنامه سند تحول دولت مردمی است.

فرشکاران ادامه داد: باید حوزه‌های مختلف را بهم تطبیق دهیم و ارتباط دهی حلقه‌ها به شکل مناسب با زمان و هزینه بری کم میسر باشد تا اجرا، پایش، نظارت و خروجی سند به صورت همگام پیش روند.

این مسوول توسعه حمل و نقل را مهمترین نقش و سهم استان در اجرایی ساختن سند تحول دولت مردمی اعلام و اضافه کرد: آذربایجان شرقی از لحاظ فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین المللی و موقعیت جغرافیایی ترانزیت ممتاز بوده و باید تلاش کنیم از این پتانسیل به نحو شایسته بهره بریم.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 959623

مهمترین اخبار ایران و جهان: