نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 09:50

مناطق آسیب‌پذیر مازندران شناسنامه‌دار می شوند

ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از اجرای طرح تحول فرهنگی در مناطق آسیب استان خبر داد و گفت: مناطق آسیب پذیر مازندران شناسنامه دار می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح سه شنبه در جلسه ساماندهی مناطق کم برخوردار مازندران با حضور گروههای جهادی و مدیران اجرایی و فرهنگی افزود: تحول در اجرای طرح های فرهنگی در مناطق آسیب پذیر به عنوان سیاست محوری دولت در دست پیگیری است.

وی تلاش برای تحول در مناطق آسیب پذیر را بیانگر عزم و اراده ملی در راه افزایش کارآمدی نظام اسلامی دانست وافزود: دشمن در صدد است تا با بهانه قراردادن برخی مشکلات طبیعی در کشور، نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد که باید با افزایش امید از طریق گره گشایی از مشکلات مردم دشمن را ناکام سازیم.

معاون استاندار مازندران اظهارکرد: برغم مشکلات فراوان و توطئه های رنگارنگ دشمنان دستاوردهای انقلاب در همه عرصه های حکمرانی بیانگر اوج کارآمدی نظام اسلامی است.

سلگی با بیان اینکه خدمات رسانی به محرومان از تاکیدات جدی امامین انقلاب است افزود: باید با تاسی به شیوه مدیریتی حاج قاسم سلیمانی طرح تحول فرهنگی در مناطق آسیب اجرایی و مشکلات لاینحل در این حوزه برطرف شود.

وی با اشاره به تاکید استاندار مازندران برای تلاش جهادی در میدان خدمت رسانی افزود: حوزه معاونت سیاسی استانداری مازندران از پاتوق گعده های سیاسی و حزبی در دولت های قبل به اتاق فکر سازندگی وظرفیت سازی برای پیشرفت جهادی استان تبدیل شده است.

سلگی ازتدوین برنامه هدفمند برای ساماندهی مناطق آسیب مازندران خبر دادو افزود: تمامی مناطق آسیب پذیر مازندران با هماهنگی فرمانداران و کمک دستگاههای خدمات رسان شناسنامه دار خواهند شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در جریان نظارت، کنترل و ارزیابی خدمات رسانی به مناطق آسیب مازندران گروههای جهادی مردمی پیشتاز هستند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به اشتغالزایی ساکنان مناطق آسیب پذیر یادآور شد: طرح ویژه اشتغال زایی در مناطق آسیب مازندران با محوریت ستاد اجرایی فرمان امام عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: برای اولین بار در مازندران متولیان حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با مسئولیت معاونت سیاسی با هدف بررسی راهکارهای مشترک دور هم جمع شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281823

مهمترین اخبار ایران و جهان: