نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 12:49

صدور 21 هزار جلد گذرنامه در آستانه ماه محرم یزد

فرمانده انتظامی یزد از صدور 21 هزار و 63 جلد گذرنامه در سه ماه اول سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با بیان این‌که خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) افتخار است، اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۲۱ هزار و ۶۳ جلد گذرنامه در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن ماه محرم و اربعین حسینی، از هم‌اکنون اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی در راستای تسهیل در رفت‌وآمد، صدور گذرنامه و در نتیجه امنیت و آرامش خاطر زائران اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان یزد به آمادگی کامل پلیس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) و برپایی هرچه باشکوهتر مراسم پیاده‌روی اربعین سال جاری اشاره و تصریح کرد: از زائرانی که مهلت گذرنامه آن‌ها کمتر از شش ماه باشد می‌خواهیم در اسرع وقت به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به تعویض گذرنامه خود اقدام کنند.

سردار بهدانی فرد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که مدت‌زمان زیادی تا برپایی مراسم پرفیض پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) باقی نمانده به کسانی که قصد دارند در این مراسم شرکت کنند توصیه می‌کنیم از هم‌اکنون نسبت به صدور و یا تمدید گذرنامه خود اقدام و اخذ گذرنامه را به روزهای اوج مراسم پیاده‌روی اربعین موکول نکنند.

پایان پیام/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1310723

مهمترین اخبار ایران و جهان: