نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 21:13

«دانشگاه» باید مرکز گفتمان سازی و جریان سازی مجامع باشد

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در افتتاحیه نشست کارشناسان نشریات و مدیران مسئول فعال نشریات دانشگاه های سراسر کشور گفت: دانشگاه باید مرکز گفتمان سازی و جریان سازی مجامع باشد که در این بین دانشجویان از مولفه های موثر در تحقق این موضوع هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عصر امروز با حضور رشید جعفر پور معاون مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از مسئولان استانی، آئین افتتاحیه نشست کارشناسان نشریات و مدیران مسئول فعال نشریات دانشگاه های سراسر کشور در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

سید علی قاسم زاده رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در این مراسم اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم عرصه دانشگاهی موضوع جریان سازی است و معتقدیم دانشگاه باید مرکز گفتمان سازی و جریان سازی مجامع باشد که در این بین دانشجویان از مولفه های موثر در تحقق این موضوع هستند.

وی افزود: دانشجویان در حوزه های فرهنگی به صورت ایثارگرانه گام برمی دارند و با انتشار مطالب علمی و مفید می توانند باور جامعه در برابر موضوعات سیاسی و اجتماعی و دینی را روشن سازند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: دانشجو یک قشر روشنفکر و آزاد است که می‌خواهد مسائل را صادقانه در اختیار مردم قرار دهد و شما مسئولان نشریات دانشجویی سردمدار این جریان هستید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1357367

مهمترین اخبار ایران و جهان: