نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 08:38

دستور پلمب ۲ واحد نانوایی متخلف در کاشان صادر شد

کاشان - معاون برنامه ریزی کاشان گفت: دستور پلمب ۲ واحد نانوایی متخلف در کاشان صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر جواد مزروعی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان اظهار داشت: بر اساس گزارشات رسیده و بررسی‌های صورت گرفته با دو باب واحد نانوایی متخلف برخورد قانونی صورت گرفت.

وی ابراز داشت: از جمله تخلفات این نانوایی‌ها، برخورد نامناسب با شهروندان و همچنین کیفیت پایین نان بود که پس از بررسی‌های لازم، برخورد قاطع با آنها صورت گرفته و دستور پلمب آنها نیز صادر گردید.

جانشین کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان تصریح کرد: بازرسی از نانوایی‌ها متشکل از تیمی با حضور جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان با نظارت فرمانداری به صورت مستمر انجام گرفته و با متخلفین امر به صورت قاطع برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: تعدادی از نانوایی‌ها نیز به دلیل تخلفات صنفی مانند تراکنش‌های نامتعارف، به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان برای تعیین تکلیف و رسیدگی به تخلفات معرفی شده‌اند.

مزروعی در ادامه تاکید کرد: نان به عنوان یک محصول دولتی و ارزاق عمومی جزو موارد مهم مدیریت شهرستان است و برخی مباحث و مشکلاتی که به واسطه ناآگاهی یا تخلف ناخواسته برخی نانوایی‌ها موجب کسر سهمیه آرد آنها شده در ماه آتی برطرف خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1336767

مهمترین اخبار ایران و جهان: