نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 18:41

برگزاری مرحله هنرستانی دومین دوره المپیاد هنرجویی شایستگی‌محور

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری مرحله هنرستانی دومین دوره المپیاد هنرجویی شایستگی‌محور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان احمد آقامحمدی اظهار کرد: مرحله هنرستانی دومین دوره المپیاد شایستگی محور ویژه هنرجویان هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش استان، بیست و پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد.

وی اضافه کرد: این المپیاد دو مرحله هنرستانی و استانی دارد که مرحله هنرستانی آن ۲۵ اردیبهشت ماه در هنرستان‌های استان اجرا شد و مرحله استانی روز ۲۹ خردادماه اجرا خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان افزود: یک‌هزار و ۱۷۸  هنرجوی اشتغال به تحصیل در استان داریم که از این تعداد ۷۰ هنرجو به مرحله استانی راه یافتند. 

وی خاطرنشان کرد: هنرجویان در ۶۶ رشته محل در پایه دوازدهم و در شاخه فنی و حرفه‌ای، کاردانش و در رشته‌های تحصیلی تاسیسات مکانیکی، طراحی و دوخت، تربیت کودک، ساختمان، برق صنعتی، تابلوسازی برق صنعتی، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، تعمیر موتور و برق خودرو و گرافیک رایانه ای در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.

آقامحمدی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این المپیاد امیدواریم شاهد درخشش هنرجویان برای شرکت در مسابقات ملی مهارت و بین‌المللی آسیایی به عنوان تیم آموزش و پرورش و نیز معرفی رتبه های برتر به سازمان فنی و حرفه‌ای باشیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1281123

مهمترین اخبار ایران و جهان: