نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 18:58

صدا و سیما برای گشودن گره‌های ذهنی جامعه نقش مهمی دارد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در حال حاضر با وسیع‌ترین جنگ روانی و فکری مواجه هستیم که در این میان صدا و سیما برای گشودن گره‌های ذهنی جامعه نقش مهمی بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل که در سالن فدک برگزار شد اظهار کرد: نسل امروز باید بیش از پیش با انقلاب و آرمان‌های آن آشنا شود و در حال حاضر با وسیع‌ترین جنگ روانی و فکری مواجه هستیم که در این میان صدا و سیما برای گشودن گره‌های ذهنی جامعه نقش مهمی بر عهده دارد.

وی افزود: هوشیاری و آینده نگری از سوی صدا و سیما و نظارت هرچه بیشتر بر رسانه‌های بین المللی برای از دست نرفتن فرصت‌های طلایی بسیار حایز اهمیت است.

ضرورت حفظ وحدت در صداوسیما

امام جمعه اردبیل بیان کرد: در مجموعه صدا و سیما وحدت و رعایت مصالح کلان کشور و پرهیز از اختلاف و دوگانگی ضروری است زیرا مسئولیت خطیری در این خصوص بر عهده صدا و سیما گذاشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که استعدادها در صدا و سیما به هدر رود افزود: صدا و سیما قابلیت‌های استثنایی دارد که نیازمند انگیزه است.

احیای احساس جمعی یک ثروت عظیم برای دولت و ملت است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه احیای احساس جمعی یک ثروت عظیم برای دولت و ملت است ادامه داد: احیای احساس جمعی به فاصله گرفتن از کار وظیفه‌ای منجر و افراد با حس تعلق به جامعه به‌صورت خودجوش عمل خواهند کرد.

آیت الله عاملی با اشاره به موضوع تنازل ادامه داد: اگر به دنبال اجرای کار تربیتی برای کودکان جامعه هستیم برای شناسایی نیازمندی‌های آن کودک باید خود را در جایگاه و سن و سال او قرار داده و برنامه‌ریزی کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1266525

مهمترین اخبار ایران و جهان: