نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 09:12

برگزاری دوره «پرچم افتخار» به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

همدان- مسئول فرهنگی سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان همدان گفت: اولین دوره «زندگی در شرایط نیمه سخت» با عنوان «پرچم افتخار» به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمدعلی فرشچیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اولین دوره «زندگی در شرایط نیمه سخت» با عنوان «پرچم افتخار» به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در حال برگزاری است؛ افزود: با توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و بالا بردن آمادگی جسمانی و ذهنی آحاد جامعه و تأکیدات معظم له در این امر، این برنامه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۳۰ تیم از طلاب برادر استان همدان از ۲۱ تا ۳۰ اردیبهشت در پادگان سیدالشهدا در حال برگزاری است.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان همدان ادامه داد: طلاب و روحانیون در قالب تیم‌های چهار نفری طی ۲۴ ساعت در فضای طبیعت، با سناریو و برنامه‌های از پیش طراحی شده به رقابت می‌پردازند.

حجت الاسلام فرشچیان عنوان کرد: در این برنامه آموزش‌های لازم توسط فرماندهان نظامی به طلاب داده خواهد شد و بعد از انجام مراحل مختلف ارزیابی داوران از تیم‌های شرکت کننده اعلام می‌شود.

وی افزود: از اهداف برگزاری این برنامه می‌توان به بالا بردن انسجام و رشد تشکیلاتی طلاب، انجام کارهای گروهی، بالا بردن توانایی‌های فردی، تمرین و تکرار عملی آموزش‌های تئوری دینی اشاره کرد.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان همدان گفت: مسابقه «زندگی در شرایط نیمه سخت» می‌تواند پلی برای تبدیل آموزش‌های تئوری به اندوخته‌های عملی باشد که همراه با جذابیت، آموزش و رقابت خواهد بود و به عبارت دیگر مجموعه‌ای است که گام‌های بسیار بلندی در تربیت و رشد افراد برمی‌دارد و در پایان نیز از گروه‌های برتر تجلیل به عمل می‌آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1207769

مهمترین اخبار ایران و جهان: