نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 13:13

ریشه‌کن کردن فقر حرکتی جهادی می‌طلبد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه کرمانشاه گفت: مسؤولان باید با حرکتی جهادی و با استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی فقر و مشکلات را ریشه‌کن کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در آیین تجلیل از جهادگران دانشگاهی، از برنامه‌های جهادی به عنوان کرامت اسلام و انقلاب یاد شد. 

وی با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: اسلام و به تبع آن مقام معظم رهبری به ما خط دهی می‌کنند، لذا تمام برنامه‌های کرامت اصلا سیره حضرات معصومین (ع) است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: الان جامعه دانشگاهی با همان انگیزه اسلام، کارهای جهادی انجام می دهند. مهم روحیه خدمت است و این که دراین گونه کارها و برنامه‌های خداپسندانه، جوانی و پیری معنا ندارد.

وی گفت: حضرات معصومین (ع) به رغم تمام مشکلاتی که داشتند برای ما همه موارد زندگی، اعم از معنویت و اقتصادی را به یادگار گذاشتند تا همه ما بتوانیم در برنامه‌هایی عام المنفعه حضور یابیم و کرامت اسلام را به رخ بکشیم.

آیت‌الله علما تصریح کرد: اساس کرامت، بخشی از محتوای غنی و قدرتمند اسلام است، لذا باید مسؤولان آستین همت را بالا بزنند و با استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در حرکتی همه جانبه فقر و مشکلات را ریشه‌کن کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1230225

مهمترین اخبار ایران و جهان: