نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 12:31

ساخت بیمارستان ویژه بیماران روانی در خراسان جنوبی پیگیری شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: ساخت بیمارستان ویژه بیماران روانی و توسعه بخش دیالیز از نیازهای مهم مرکز استان می باشد و نیاز است در سطح وزارت بهداشت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت امروز با بیان این مطلب در جلسه دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: توسعه بیمارستان درمیان و سرایان هم از درخواست‌های مردمی است که امیدواریم در لیست پروژه‌های زیرساختی قرار گیرد.

وی افزود: بازسازی خانه‌های بهداشتی فرسوده، کمک به تهیه تجهیزات چشم پزشکی برای انجام لیزر و پرداخت بدهی‌های بیمارستان هم از دیگر درخواست هاست.

استاندار خراسان جنوبی گفت: تخصیص دو دستگاه ام.ار.آی به شهرستان‌های فردوس و طبس هم از اقداماتی است که قابل تقدیر بوده و رضایت مردم را در پی داشته است.

قناعت یادآور شد: ارتقای دانشکده علوم پزشکی در فردوس هم اقدام خوبی بود که نیاز است اطلاع‌رسانی خوبی در خصوص آن انجام شود.

به گفته وی؛ پیگیری‌ها برای تخصیص‌ام. آر. آی در شهرستان نهبندان هم ادامه دارد.

وی همچنین بر تامین سوله مناسب در راستای ورود شرکت‌های پخش دارو در استان تاکید کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم باید با سرعت انجام گیرد تا فرصت حضور شرکت‌های پخش دارو از دست نرود و مردم در تامین داروها دچار مشکل نشوند.

پیگیری برای اخذ مجوز احداث کارخانه داروسازی در نهبندان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هم از درخواست‌های نماینده مردم شهرستان نهبندان و سربیشه در این دیدار بود.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1277269

مهمترین اخبار ایران و جهان: