نیوز سیتی!
10 آذر 1401 - 17:55

پایان برف‌روبی و نمک‌پاشی راه‌های مواصلاتی خلخال/تردد برقرار است

خلخال- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: جاده‌های خلخال به اسالم و خلخال به پونل با وجود بارندگی خفیف برف و مه آلود بودن جاده، توسط عوامل راهداری نمک‌پاشی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، معروف خسروی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار کرد: جاده‌های خلخال به اسالم و خلخال به پونل با وجود بارندگی خفیف برف و مه آلود بودن جاده، توسط عوامل راهداری نمک‌پاشی شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر سطح راه‌های خلخال به اسالم و پونل هر ۲ برف روبی و نمک پاشی شده است با این حال به علت شدت حاکمیت هوای سرد، مه غلیظ و کاهش دید افقی هم اکنون عبور از گردنه سخت گذر الماس واقع در محور ارتباطی خلخال به اسالم با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال با بیان اینکه با وجود لغزندگی، مسیرهای ارتباطی خلخال باز بوده و تردد برقرار است، گفت: به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ برای رانندگان عبوری از راه‌های خلخال – گیلان توصیه می‌شود.

خسروی با تاکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: مردم و مسافران خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 891869

مهمترین اخبار ایران و جهان: