نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 10:58

اجرای 238 عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

ویژه برنامه‌های مرتبط با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با افتتاح رادیو 24 ساعته مقاومت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه‌های مختلف سیما، صدا، استان‌ها، برون مرزی و حوزه فضای مجازی رسانه ملی برنامه‌های متنوعی در ساختار های مختلف مستند، گفتگو محور، گزارشی، موسیقی تصویر و ... مرتبط با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پیش بینی کرده اند.

میثم مرادی بیناباج دبیر ستاد رسانه‌ای مکتب حاج قاسم سلیمانی در رسانه ملی با اعلام برنامه‌های سازمان صدا و سیما در ایام سومین سالگرد شهادت سرلشکر سلیمانی گفت: شبکه‌های سیما در مجموع با 100 عنوان برنامه در بیش از 14000 دقیقه، شبکه‌های صدا و رادیو 24 ساعته مقاومت با 138 عنوان برنامه در 90000 دقیقه، شبکه‌های استانی با 760 عنوان برنامه در بیش از 51000 دقیقه، شبکه‌های برونمرزی با 113 عنوان برنامه به زبان‌های مختلف و معاونت مجازی با اقدامات گسترده رسانه ای در سامانه‌های تلوبیون و پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، در کنار مردم، سومین سالگرد شهادت سردار دل ها را گرامی خواهند داشت.

وی با اشاره به انعکاس فعالیت های موکب های مستقر در مسیر گلزار شهدای کرمان، گفت: پویش محوری امسال، پویش خانوادگی #به_نیت_حاج_قاسم است و با رویکرد بازنمایی ابراز محبت و ارادت خانواده‌‌های عزیز ایرانی به روح بلند سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند، از فعالیت‌های خود که به نیت حاج قاسم انجام می دهند، دلنوشته، عکس، صدا و تصویر ویدیویی تهیه کنند و به نشانی iribhajghasem@ یا به شماره 09108994235 در پیام رسان‌های داخلی ارسال نمایند تا به نام آن ها از رسانه ملی پخش شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 924269

مهمترین اخبار ایران و جهان: