نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 17:16

تبیین دستاوردهای انقلاب عامل امید آفرینی در بین مردم

نمین- امام جمعه نمین گفت: تبیین و روایت گری خدمات دولت عامل امید آفرینی در بین مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عظیم اسدزاده ظهر چهارشنبه در نشست بررسی راهکارهای تحقق جهاد تبیین در جمع روحانیون شیعه و سنی و فعالان فرهنگی نمین در محل فرمانداری این شهرستان، در سخنانی اظهار کرد: کشور ایران با وجود هجمه‌های مختلف و تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمن، همچنان با صلابت و اقتدار ایستاده و این امر مرهون درایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی گفت: برای ارتقای امید آفرینی در بین مردم باید خدمات ارائه شده به مردم بازگو و تلاش‌های مسئولان برای ایجاد جامعه‌ای پیشرفته و موفق به وضوح بیان شده و در کنار آن برای رفع نواقص و کاستی‌ها نیز تلاش مضاعف انجام شود.

امام جمعه نمین به توطئه دشمن در کمرنگ جلوه دادن افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن همواره در صدد القای ناامیدی در بین مردم است و دستاوردهای کشور در سطح ملی و جهانی را نادیده گرفته و برای ایجاد موانع بر سر راه پیشرفت کشور ایران از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

تبیین دستاوردهای انقلاب عامل امید آفرینی در بین مردم

حجت الاسلام اسدزاده بر ضرورت تزریق روحیه امید در جامعه تاکید کرد و افزود: امید و انگیزه به افراد حس عمیق امن بودن و قابل اعتماد بودن را می‌دهد و آنها را به سمت تلاش بیشتر برای دستیابی یه موفقیت‌ها می‌کشاند و از سویی امید اجتماعی و امیدواری در جامعه برگرفته از احساس خوشبینی فرد نسبت به آینده است لذا باید در ارتقای روحیه امید در بین مردم تلاش شود.

امام جمعه نمین به وظیفه علما و روحانیون در تحقق جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: روحانیون در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن هستند و باید با استفاده از هر فرصت تبلیغی به بیان اهداف و توطئه دشمنان پرداخته و در آگاهی بخشی به مردم در خصوص خدمات ارائه شده و موفقیت‌های کسب شده توسط جوانان ایران اسلامی تلاش کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 925069

مهمترین اخبار ایران و جهان: