نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 14:28

نعیم قاسم: «فلسطین» تنها نیست؛ محور مقاومت و ایران حامی آن هستند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی بر لزوم آزادی فلسطین از نهر تا بحر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان به مناسب روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، در سخنانی تاکید کرد: در این روز بر حق ملت فلسطین برای بازپس گرفتن سرزمینش از نهر تا بحر تاکید می کنیم.

وی افزود: ما باید برای همه جهانیان این مساله را نمایان کنیم که آمریکا، کشورهای غرب و قدرت های بزرگ از ظالم و اشغالگر حمایت می کنند.

نعیم قاسم با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن فلسطین و قدس در همه رخدادها و اتفاقات ، تاکید کرد: عادی سازی در منطقه به صورت مُرده متولد شد و هیچ تاثیری بر مردم منطقه و گرایشات آنها نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه ملت های مقاوم منطقه در آستانه پیروزی های مهمی قرار دارند، افزود: مقاومت در برابر اشغالگری ، وظیفه واجب ماست و مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: فلسطین تنها نیست، محور مقاومت و ایران به عنوان حامی اصلی مقاومت، پشتیبان فلسطینی ها هستند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد:ما همواره در کنار مقاومت فلسطین در راستای آزادی فلسطین از نهر تا بحر هستیم.

وی در ادامه سخنانش در ارتباط با تحولات سیاسی لبنان و معضل انتخاب رئیس جمهور نیز گفت: ما خواهان انتخاب رئیس جمهور جدید هستیم اما این رخداد هیچ ارتباطی با آینده مقاومت در لبنان ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 910469

مهمترین اخبار ایران و جهان: