نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 13:02

بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

حزب اعتدال و توسعه به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ بیانیه صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، حزب اعتدال و توسعه به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 بیانیه صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا؛»
و بگو حق فرا رسید و باطل مضمحل و نابود شد و باطل نابود شدنی است.
(آیه 81 سوره مبارکه اسراء)

22 بهمن ماه ، یوم الله پیروزی حماسه کم نظیری است که با همت مضاعف ملت آزاده و متدین ایران و به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (قدس سره) رقم خورد.

انقلابی مبنی بر «تکثر اندیشه ها» که با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» متولد گردید.

22 بهمن سالروز تجلی سال‌ها مجاهدت و مبارزه بی دریغ مردان و زنان آزاده و جان بر کف ایران اسلامی است که ظلم و استبداد را بر نتابیدند و نتیجه مبارک اقدامات درخشان و مبارزاتشان تحقق مردم سالاری و حاکمیت مبنایی اسلامی بود.

به حمدالله ، جمهور نجیب و هوشمند ایران سالهای متمادی است که درک عمیقی از خصومت و خدعه مخالفین مستکبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آورده و به هیچ وجهی تسلیم دوستی دروغین و تزویر معاندین داخلی و خارجی نخواهند شد.

علیرغم وجود چالش های مهم و نارسایی های  اقتصادی و معیشتی که عمده آن به واسطه تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا ، صورت پذیرفته و ضروری است هر چه سریعتر برای حل و فصل ان تلاش و چاره ای معطوف به عقل و فن پیدا نمود ، آرمان های انقلاب معظم اسلامی از یاد این ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت.

آنچه که نیک و ضرورتا واجب عینی است، این است که آحاد ملت بالاخص جوانان توانا و خردمند احساس مسئولیت حضور در صحنه را از دست ندهند. هیچ کس نگوید من تکلیفی ندارم، من مسئولیتی ندارم؛ همه مسئولند.

افزایش رفاه، بسط عدالت اجتماعی و نیل به توسعه ، سه فاکتور اساسی حکمرانی مطلوب و مدرن تلقی می گردد و دوچندان معتقدیم که این متغیر های اساسی صرفا از مسیر «اعتدالگرایی» قابل حصول اند و نیل به آنان وظایفی اساسی و سترگ بر دوش مدیران و کارگزاران نظام است و هرگز از دوش آنان ساقط نخواهند گشت.

ضروری است تا جهت عبور از مشکلات موجود برهه حساس کنونی علاوه بر تعامل سازنده با جهان و بازسازی ظرفیت های «تجاری» و «بین المللی» ایران ، نگاه ویژه ای نیز به درون داشته باشیم و بر روی ظرفیت‌های داخلی بالاخص «نظام تولید» که مطالبه همیشگی رهبر معظم انقلاب نیز می باشد ، تکیه کنیم و از شعار پراکنی بی پشتوانه و بی ثمر و ایجاد انتظار واهی برای ملت که نتیجه اش سرخوردگی و قتل امید از نظام و انقلاب برای آنان است مجدانه پرهیز کنیم.

حزب اعتدال و توسعه ضمن عرض تبریکات واسع به مناسبت یوم الله 22 بهمن خدمت ملت شریف ایران ، نام و یاد شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشته و از آحاد ملت دعوت به عمل می آورد تا در راهپیمایی یوم الله ، همانند سالهای گذشته حماسه ای پر رونق بیافرینند و متعاقب آن توطئه های دائمی و همیشگی مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی نمایند و واکنش درخوری جهت حمایت از مردم محروم‌ و مظلوم فلسطین که توسط رژیم کودک کش صهیونیستی متداوما مورد نسل کشی اند و در این تاریخ اصلی ترین بحران جهان اسلام می باشند صورت دهند.
 
حزب اعتدال و توسعه
1402/11/21

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1667025

مهمترین اخبار ایران و جهان: