نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 22:44

گلستان در برگزاری فرآیند انتخابات جزو استان‌های برتر کشور است

مدیرکل سیاسی استانداری گلستان گفت: ساختار فرآیند انتخابات امسال در گلستان تعریف شده و در وزارت کشور تایید شده‌است؛ استان ما جزو استان‌های برتر کشور در اجرای این فرآیند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، هادی احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه شریعت و آرای مردم شکل گرفته‌است و نظام جمهوری اسلامی نخستین نظام مردم سالاردینی در جهان است.

وی تصریح کرد: امامین انقلاب برگزاری انتخابات و رای‌گیری توسط مردم برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و ریاست‌جمهوری را حق مردم می‌دانند و بر مشارکت حداکثری تاکید دارند.

مدیرکل سیاسی استانداری گلستان با اشاره به وحدت و همدلی اقوام و مذاهب در استان گلستان خاطرنشان‌کرد: موضوعات اقوام و مذاهب و وحدت بین آنها بسیار مهم است و دشمن تلاش دارد تا با شکاف بین اقوام و مذاهب یاس و نومیدی را در جامعه گسترش دهد.

وی ادامه داد: در شهرستان‌هایی مانند آزادشهر که اقوام و مذاهب مختلف با همدلی و وحدت در کنار هم زندگی می‌کنند و نامزدهای انتخاباتی ترکیبی از اقوام گوناگون هستند، نشست‌هایی با برزگان و معتمدین اقوام با هدف تقویت فضای همدلی برگزار شود.

احمدی با اشاره به شکل‌گیری فرآیند انتخابات در گلستان از اردیبهشت امسال گفت: ساختار فرآیند برگزاری انتخابات در گلستان از اردیبهشت امسال تعریف شده و در وزارت کشور تایید شده‌است.

وی بیان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات در استان به‌ خوبی در حال برگزاری است و استان گلستان در کشور جزو استان‌های برتر در این حوزه است.

مدیرکل سیاسی استانداری گلستان ابرازکرد: با هدف آمادگی ناظران و کاربران دستگاه‌های احراز هویت انتخابات شهرستان‌ها در حوزه پیکره‌بندی و آماده‌سازی، صورتجلسه آغاز، استعلام رای‌گیری و صورتجلسه پایانی اولین مانور روند برگزاری انتخابات در ۱۲ بهمن ماه امسال در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد و دومین مانور نیز در ۱۸ بهمن برگزار می‌شود و در مجموع تا روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری سه مانور در گلستان برگزار می‌شود.

سیدجواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر هگ در این نشست گفت: برای بهتر برگزار شدن و هماهنگی منسجم انتخابات اسفندماه امسال تاکنون ۷۵ جلسه کمیته‌های ستاد انتخاباتی شهرستان برگزار شده و بیش از ۱۲۰ موضوع در این جلسات به تصویب رسیده‌است.

گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان همزمان با سراسر کشور در ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660825

مهمترین اخبار ایران و جهان: