نیوز سیتی!
16 فروردین 1403 - 11:08

اجرای ۸۲ پروژه خیرساز مدرسه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای ۸۲ پروژه خیرساز مدرسه، گفت: این تعداد پروژه ساخت ۳۵۱ کلاس درس را شامل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ایرج کریمی در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: 82 پروژه خیرساز مدرسه در سطح استان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه این تعداد پروژه، ساخت 351 کلاس درس را شامل می‌شود، عنوان کرد: 59 هزار متر مربع میزان زیر بنای پروژه‌های خیری در دست ساخت در سطح استان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعهدات خیّرین در ساخت مدارس و فضاهای آموزشی، ادامه داد: افزایش 230 درصدی تعهدات خیرین استان در جشنواره 25 نسبت به جشنواره 24 در سطح استان چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاده است.

کریمی همچنین به طرح شهید روح‌الله عجمیان در مدارس استان اشاره کرد و گفت: در این طرح که کلاس‌های درس توسط گروه‌های جهادی رنگ‌آمیزی می‌شدند، استان موفق به رتبه نخست کشوری شد.

وی با اشاره به فعالیت 400 گروه جهادی معلم‌محور و دانش‌آموزی در طرح شهید عجمیان، خاطرنشان کرد: 431 باب مدرسه و 2 هزار و 20 کلاس توسط گروه‌های جهادی در این طرح رنگ‌آمیزی شدند.

انتهای پیام/7540/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1694725

مهمترین اخبار ایران و جهان: