نیوز سیتی!
31 فروردین 1403 - 15:34

عملیات وعده صادق تبلور هماهنگی میدان و دیپلماسی بود

امام جمعه بندرعباس گفت: با هماهنگی میان میدان و دیپلماسی خوشبختانه اقتدار ایران اسلامی و چهره جدیدی از این اقتدار به رخ جهانیان به ویژه رژیم صهیونیستی کشیده شد، این عملیات علیه اسرائیل سبب خوشحالی دل‌های آزادگان جهان نیز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با تمجید از عملکرد نیروهای مسلح و جمله موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این اقدام سپاه و انجام عملیات نظامی وعده صادق علیه اشغالگران صهیونیستی نمونه بارز تبلور میدان و دیپلماسی در کنار هم بود. 

وی افزود: این تبلور به منظور دفاع از اقتدار و به رخ کشیدن این اقتدار به دشمنان بود که بدانند ایران اسلامی در حراست از مرزها و کیان خود توانمندی لازم را دارد. 

امام جمعه بندرعباس گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درسی فراموش نشدنی به اسرائیلی‌ها دادند و در اقدامی بی نظیر تصور و تصویر خیالی که از این رژیم در جهان ساخته بودند را نابود و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بین بردند. 

وی تصریح کرد: در 50 سال اخیر با تصویر سازی خاصی که از اسرائیل شده بود هیچ کشوری جرات حمله به آنها را نکرده بود اما ایران اسلامی نشان داد اگر بخواهد می‌تواند این رژیم کودک کش را به نابودی بکشد. 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: با هماهنگی میان میدان و دیپلماسی خوشبختانه اقتدار ایران اسلامی و چهره جدیدی از این اقتدار به رخ جهانیان به ویژه رژیم صهیونیستی کشیده شد، این عملیات بزرگترین عملیات نظامی علیه اسرائیل بود که سبب خوشحالی دل‌های آزادگان جهان نیز شد. 

وی ادامه داد: قدرت موشکی جمهوری اسلامی و تاکتیک استفاده شده در این حمله به نحوی خوب بود که حتی رژیم صهیونیستی در کنار سایر کشورهای مستکبر و خود فروخته هم نتوانست حجم قابل توجهی از موشک ها را رهگیری کند. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ایران در حوزه نظامی و موشکی کشوری مسلط و با دانش است و عملیات انجام شده تنها نمایش اقتدار بود و از اعمال قدرت اصلی پرهیز کرد، در این حمله از دانش فنی و نظامی چند سال گذشته استفاده شد اما اگر زمانی نیاز باشد ایران با سلاح‌ها و تجهیزات خود دشمنان را غافلگیر خواهد کرد. 

وی با اشاره به لزوم اینکه مردم اسیر جو روانی و عملیات رسانه ای دشمن نشوند تصریح کرد: ارتش و سپاه ما با قدرت نظامی آماده‌اند از کیان مملکت و مردم دفاع کنند مردم هم توجه کنند در حالی که دشمن شکست خورده، اسیر جنگ روانی آنها نشوند.

انتهای پیام/864

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701525

مهمترین اخبار ایران و جهان: