نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 09:59

افتتاح ۱۱۰ پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: افتتاح ۱۱۰ پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان یکی از برجسته‌ترین فعالیت‌های انجام شده است که از دورترین تا نزدیک‌ترین روستاها و شهرهای استان را در برگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آذرکیوان امیرپور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان مقام آور استان اصفهان در مسابقات ورزشی کشور اظهار داشت: این معاونت در سال‌های اخیر با نگاه ویژه‌ای به بحث ورزش دانش‌آموزی پرداخته است که این مسئله، خود را در تخصیص اعتبارات، نوع عملکرد و برنامه‌های اجرا شده نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: ایجاد زیرساخت‌های مطلوب در زمینه ورزش‌های دانش‌آموزی، از نتایج تلاش‌های انجام شده است، افتتاح ۱۱۰ پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان شامل زمین چمن مصنوعی، فوتبال ساحلی، سالن‌های سرپوشیده و کلاس درس تربیت‌بدنی یکی از برجسته‌ترین فعالیت‌های انجام شده است که از دورترین تا نزدیک‌ترین روستاها و شهرهای استان را در برگرفته است.

امیرپور ادامه داد: امیدواریم ایجاد چنین زیرساختی موجب اعتلای ورزش استان در آیندۀ نزدیک شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: برگزاری مسابقات کشوری دانش‌آموزان در سال پیشرو در دستورکار وزارت آموزش و پرورش است که در ۶ رشتۀ بسکتبال، هندبال، تنیس‌روی‌میز، دو و میدانی، شطرنج و بدمینتون در مقطع متوسطه دوم برگزار خواهد شد و اصفهان میزبانی هر ۶ رشته را عهده‌دار خواهد بود.

وی از برگزاری المپیک دانش‌آموزی جهانی در آبان‌ماه سال آینده در کشور بحرین خبر داد و عنوان کرد: در تلاشیم به‌عنوان میزبان جایگاه شایسته‌ای در مسابقات کشوری به دست آوریم و شاهد شکوفایی ورزشکاران اصفهانی باشیم.

امیرپور خاطرنشان کرد: ایجاد دهکده ورزش دانش‌آموزی در دستورکار معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان است، در حال جانمایی زمین مرتبط با آن هستیم تا میزبان اردوهای درون و برون‌استانی باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635669

مهمترین اخبار ایران و جهان: