نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 15:02

مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بهارستان

با ابلاغ حکم ریاست قوه قضاییه، رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان بهارستان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران و جمعی از مسؤولان قضایی استان و مدیران شهرستان بهارستان که ظهر امروز در سالن اجتماعات سجادیه نسیم شهر برگزار شد، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان معرفی شدند.

در این آیین علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، ضمن تجلیل و قدردانی از تلاش‌های هاشم امامی رئیس سابق دادگستری و غلامرضا صادقی دادستان سابق شهرستان بهارستان احکام مسؤولان جدید دستگاه قضایی این شهرستان را به آن‌ها ابلاغ کرد.

بنابر احکام جداگانه‌ای که از سوی رئیس گل دادگستری صادر شد، رحیم علیش پور به سمت رئیس دادگستری شهرستان بهارستان و سید امیر احمدی نیز به سمت دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی و مشِغول به کار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس هاشم امامی که قریب به ۲۱ ماه در سمت رئیس دادگستری  شهرستان مسؤولیت داشت، با حکم رئیس قوه قضاییه به سمت ریاست دادگستری شهرستان شهریار منصوب شده که قرار است روز پنجم بهمن ماه جاری معارفه ومشغول خدمت به مردم این منطقه شود.

رحیم علیش پور که پیش از این سمت دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان رباط کریم را در سابقه خود داشته از امروز بعنوان رئیس دادگستری شهرستان شور عاشوراییان بهارستان مشغول خدمت شد، همچنین سیدامیر احمدی هم که بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان معرفی شد، سابقه قضاوت در دادسرای تهران و سرپرستی دادسرای جرایم امنیتی و اخلاقی در کارنامه کاری خود دارد.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 994969

مهمترین اخبار ایران و جهان: