نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 11:38

ساخت ۳۵ درصد فضاهای آموزشی اردبیل توسط خیرین مایه مباهات است

اردبیل - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ساخت ۳۵ درصد از فضاهای آموزشی موجود در استان اردبیل مایه مباهات و شرف برای این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی در آئین کلنگ‌زنی و احداث آموزشگاه استثنایی دخترانه متوسطه دوره دوم ثمر اظهار کرد: لذت دائمی و اخروی در انجام کارهای نیک و رسیدگی به محرومان به خصوص فعالیت‌های عمرانی است.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت و ساز مدرسه آینده‌ای روشن برای فرزندان و دانش آموزان مهیا می‌شود و انسان‌های بزرگ با مشاغل مختلف در جامعه تربیت می‌شوند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در مدارس خیرساز خیرین آینده تربیت می‌شوند، تصریح کرد: ثواب تربیت‌هایی که در این مدارس می‌شوند سالیان سال در دفتر پروردگار متعال ثبت و ضبط می‌شود.

عاملی با تقدیر از خانواده‌های خیرین در استان اردبیل بیان کرد: ساخت بیش از ۳۵ درصد فضای آموزشی توسط خیرین در اردبیل بسیار مهم و مایه فخر و شرف ماست.

وی با تاکید بر اینکه افراد برخوردار باید این دنیا را فرصتی بدانند که از موهبات خیر بودن برای آخرت و آینده استفاده کنند، گفت: نشر و رسانه‌ای کردن و تبیین این اقدامات خیرخواهانه بسیار مهم است.

وی با ابراز خرسندی از ساخت دومین مدرسه توسط خانواده سلیمان‌جاه گفت: امیدواریم این راه ادامه داشته باشد و معلمان در مدارس خیرساز افرادی مثل حسنعلی علیپور و مالک جعفرزاده‌ها تربیت کنند و پرورش خواهند داد.

در این مراسم فرماندار شهرستان اردبیل نیز اظهار کرد: بالغ بر ۳۵ در صد از مدارس شهرستان خیرساز می‌باشند که تأثیر مهمی در فضای آموزشی داشته است.

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: در حمایت از فرزندان و دانش آموزان کم برخوردار نیز گام‌های مهمی توسط خیرین برداشته شده است که امیدواریم زمینه ساز شکوفایی استعدادها و درخشش آنان در آینده باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014569

مهمترین اخبار ایران و جهان: