نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 11:41

دانشجویان در راستای تحقق «جهاد تبیین» تلاش کنند

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دانشجویان، صدا سیما، رسانه ها باید با تریبون ها و بستری که در دست دارند با گفتمان سازی در راستای تحقق «جهاد تبیین» تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح چهارشنبه در نشست صمیمی با دانشجویان بسیجی استان با اشاره به صدور فرمان جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: دانشجویان، صدا سیما، رسانه‌ها باید با تریبون‌ها و بستری که در دست دارند با گفتمان سازی در راستای تحقق «جهاد تبیین» تلاش کنند.

وی با بیان اینکه حمایت و مدیریت غرب از فتنه داخلی و دست پلید استکبار برای همگان آشکار شد، تصریح کرد: شبکه‌های دروغین رسانه‌های غربی با لجن پراکنی های سناریو نویسی شده توسط دشمنان قسم خورده علیه کشور و ملت با بصیرت ایران فتنه انگیزی کردند، اما آنها نمی‌توانند بر ایمان عمیق و باور قلبی، روحیه جهادی و شهادت طلبی ملت غلبه کنند.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل شهدا را نماد عزت و افتخار ملت ایران عنوان کرد و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی تنها با عراق نبود بلکه جنگ با بلوک شرق بود و با رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام از زمان امپراطوری ایران تنها جنگی بود که یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه جنگ امروز صدای توپ و تانک ندارد، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با دستان خالی مقابل تانک و توپ و خمپاره ایستادند اما امروز سلاح دشمن و سلاح نبرد با دشمن قلم و تولید محتوا است و دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای دروغین ایمان راسخ، قلب و اذهان جوانان و نوجوانان را نشانه رفته اند.

وی بیان کرد: فتنه‌های از پیش برنامه ریزی شده اخیر با بصیرت ملت ایران و وجود پیکرهای مطهر شهدای گمنام خاموش شد و خون پاک شهدای والامقام این انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی (عج) ماندگار کرده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با افزودن این مطلب که جنگ امروز جنگ رسانه‌ای و روانی است، تصریح کرد: دفاع در سنگرهای مختلف باقی است و جوانان پای کار و مؤمن و مخلص در صحنه‌های نبرد حاضر هستند.

سردار محمدی اصل با اشاره به برگزاری یادواره خانوادگی در منزل پدر و مادر شهید محمود خوش لحنی گفت: شهدا بر دو مسئله تاکید داشتند و پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب اسلامی دو مؤلفه اصلی وصایا بود و شهید محمود خوش لحنی نیز در وصیت نامه خود آورده است، «امام را، امام را، امام را تنها نگذارید- تقوا را، تقوا را، تقوا را پیشه خود کنید -نماز را، نماز را، نماز را بپا دارید».

وی در پایان این نشست با تاکید بر اینکه دانشجویان در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند، گفت: لازمه کار وفاداری به شهدا و سربازی و تبعیت از ولایت و رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از دانشجویان و فعالان برتر بسیج دانشجویی تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 969825

مهمترین اخبار ایران و جهان: