نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 22:30

دستگیری عضو یک باند شرارت و ناامنی در نوشهر

نوشهر- رئیس پلیس آگاهی انتظامی انتظامی مازندران از دستگیری عضو یک باند شرارت و آدم ربایی که پس از ارتکاب شرارت در استان خراسان رضوی در شهرستان نوشهر مخفی شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قیصری گفت: در پی نیابت قضائی از دادگاه کیفری استان خراسان رضوی، مبتنی بر احتمال حضور عضو یکی از باندهای متلاشی شده آدم ربایی و شرارت در مشهد مقدس، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی، متهم را که با نام و عنوانی جعلی و به عنوان کارگری ساختمانی در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر در حال فعالیت بود، شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری در ادامه اظهار داشت: مأموران طی عملیاتی ضربتی و اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه استان مازندران هیچ گاه جای امنی برای بزهکاران، مخلان نظم و امنیت اجتماعی و عاملان شرارت و ناامنی‌ها نخواهد بود، به شهروندان توصیه کرد: ضمن همکاری با پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و رفت و آمدهای افراد ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475969

مهمترین اخبار ایران و جهان: