نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 19:05

خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: به منظور اجرای پنجره ملی خدمات هوشمند دولت در استان بوشهر، نشست های متعددی با دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان بعد از ظهر سه شنبه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزنده دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص پیاده سازی خدمات الکترونیک گفت: منظور اجرای پنجره ملی خدمات هوشمند دولت در استان، جلسات متعددی با دستگاه‌های اجرایی برگزار و خدمات الکترونیکی دستگاه‌ها برای اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت بررسی شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: در راستای تحقق وعده‌های ریاست جمهوری در حوزه مأموریتی دستگاه‌ها و تحقق دولت الکترونیک در سطح استان، خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی استان جهت اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت بررسی شده و در حال حاضر تعدادی از خدمات الکترونیکی پر کاربرد شهرداری بوشهر از طریق پنجره ملی، به متقاضیان ارائه می‌شود و اتصال سایر دستگاه‌های استان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، بستر و زیرساخت واحدی برای ارائه خدمات الکترونیکی پرکاربرد سازمان‌های دولتی برای استفاده توسط اقشار مختلف جامعه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: این سامانه یک تحول و دگردیسی در سطح کلان است که با همراهی دستگاه‌های اجرایی به تسهیل در ارائه خدمات الکترونیکی دولتی و جلب مشارکت شهروندان می‌پردازد.

سملیان بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه، مکلف هستند خدمات الکترونیکی که نیاز به احراز هویت دارند را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه دهند.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه پنجره ملی خدمات هوشمند، نیازمند مشارکت همگانی دستگاه‌های اجرایی می‌باشد، که این مهم در استان بوشهر شروع شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475769

مهمترین اخبار ایران و جهان: