نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 07:45

معاون امور مجلس رئیس جمهور: دولت سیزدهم پروژه‌های ناتمام 10 سال گذشته را تکمیل و به بهره‌برداری رساند

معاون امور مجلس رئیس جمهور در سفر به نایین گفت: دولت سیزدهم در این دوسال خدمت ثابت کرده که دولتی مردمی، تحول گرا، عدالت محور، عمل‌گرا و نتیجه‌گرا است و هرکدام از وزرات‌خانه‌ها و سازمان‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام دادند که نیاز به تشریح دارد.

سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در حاشیه سفر به شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار فارس در نایین، اظهار کرد: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای گزارش دهی از اقدامات دولت است، دولت سیزدهم در این دو سال خدمت ثابت کرده که دولتی مردمی، تحول گرا، عدالت محور، عمل‌گرا و نتیجه‌گرا است و هرکدام از وزرات‌خانه‌ها و سازمان‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام دادند که نیاز به تشریح دارد.

وی ادامه داد:  مردم در هفته دولت باید از طریق رسانه‌ها و سفرهای اعضای دولت به استان‌ها و در حاشیه افتتاح پروژه‌های متعدد از اقدامات دو سال خدمت دولت مردمی سیزدهم با خبر شوند.

حسینی با بیان اینکه برخی پروژه‌ها بیش از ۱۰ سال راکد مانده بود و بعضی اشخاص باور نمی‌کردند که این پروژه‌ها به بهره برداری برسد، گفت: امروز در شهرستان نایین از سه پروژه بازدید شد که در مرحله اول یک کارخانه تولید انواع کاشی و سرامیک با ا‌شتغالزایی مستقیم ۱۳۰ نفر و غیرمستقیم ۳۳۰ نفر به بهره برداری رسید.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد: این پروژه چند سالی به دلایلی در فعالیت آن وقفه افتاده بود اکنون با همت برخی جوانان شهرستان نایین در سفر امروز افتتاح و راه اندازی شده است.

وی در ادامه گفت: از پروژه در حال احداث بیمارستان افضلیان نایین که مورد نیاز شرق استان اصفهان است و پروژه در حال تکمیل کتابخانه مرکزی شهر نایین که روند تکمیل آن سرعت پیدا کرده، بازدید کردیم و پس از بررسی‌های لازم، اعتبار قابل توجهی برای تکمیل این پروژه‌ها اختصاص داده خواهد شد. 

حسینی با بیان اینکه معاون اجرایی ریاست جمهوری پیگیر گزارش این سفر است، تاکید کرد: گزارش این سفر در اختیار معاون اجرایی ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت تا مصوبات آن یکی پس از دیگری اجرایی شود.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463169

مهمترین اخبار ایران و جهان: