نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 17:14

۴۰ دستگاه اتوبوس‌ شهرداری ارومیه راهی مرز مهران شد

ارومیه - رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات‌رسانی و جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر سعیدآبادی با اشاره به آغاز اعزام این تعداد اتوبوس ملکی شهرداری ارومیه به مرز مهران، افزود: طبق سیاست و برنامه‌های شهرداری ارومیه، تعداد ۲۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها به مرز مهران اعزام شد و ۲۰ دستگاه دیگر نیز ظرف ۲ روز آینده اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها تا ۲۵ شهریور ماه در مرز مهران مستقر و به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد، ادامه داد: یک دستگاه مینی‌بوس امداد فنی به همراه یک تیم متخصص امورات خدمات فنی، پشتیبانی و نظارتی این ناوگان اعزامی را عهده‌دار می‌شوند.

سعیدآبادی به آماده‌سازی و کنترل فنی اتوبوس‌های ملکی قبل از اعزام نیز اشاره کرد و گفت: تمامی اتوبوس‌ها قبل از اعزام توسط نیروهای خدمات فنی مورد بازدید کامل و رفع اشکالات فنی قرار گرفتند و نکات قابل توجه و حائز اهمیت مبنی بر الزامات رعایت مقررات تردد جاده‌ای با محوریت خدمت ایمن و بی‌خطر از سوی کارشناسان راهور و پلیس راه به رانندگان یادآوری و آموزش‌های لازم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ مینی‌بوس و ون نیز برای تمرچین در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: هم اکنون ۵۸ دستگاه مینی‌بوس در مرز تمرچین همراه اکیپ نظارتی و پشتیبانی فعال است و ۱۵۰ دستگاه میینی بوس و ون دیگر نیز آماده اعزام هستند.

سعیدآبادی با اشاره به افزایش تردد روزانه زائران اربعینی از مرز تمرچین گفت :۵۰ دستگاه دیگر از محل دپوی ون‌ها از قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعینی و استان‌های همجوار نیز رزرو بوده که در صورت نیاز استفاده خواهد شد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466525

مهمترین اخبار ایران و جهان: