نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 11:33

ایستادگی در برابر ناملایمات ویژگی بازر مسول انقلابی است

ساوه-امام جمعه ساوه گفت: ایستادگی در برابر ناملایمات و هوشیاری در برابر ویژگی بازر مسئول انقلابی است.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در آئین معارفه فرمانده نیرو انتظامی شهرستان ساوه که در محل فرمانداری ساوه برگزارشد، با بیان اینکه مردم ستون سیاسی دین هستند، گفت: در نامه ۳۸ نهج البلاغه مهم‌ترین ویژگی مسؤلین در هر جایگاهی بندگی خدا در باطن و عمل است چرا که اگر بنده خدا باشیم همه خوبی‌ها را خواهیم داشت.

وی افزود: شناخت زمان و میدان، عمل دقیق و به هنگام از ویژگی‌های نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی ما با این خصیصه‌ها مأموریت‌های خود را با تکلیف محوری به نحو احسنت به انجام رسانده است.

کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت بانک وطلا فروشی در ساوه

فرمانده سابق نیروی انتظامی ساوه نیز گفت: در چهار سال گذشته با تلاش کادر نیروی انتظامی ۲۵ نفر از اراذل و اوباشی که باعث نا امنی در سطح شهر و روستا شده بودند دستگیر و هم اکنون در زندان هستند.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی گفت: کاهش ۴۰ درصد تیراندازی‌های غیر نظامی در شهرستان، کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت‌های بزرگ همچون طلافروشی و بانک، افزایش ۱۳ درصدی کشف موادمخدر، افزایش ۹۳ درصدی جرایم رایانه‌ای، کاهش ۱۴ درصدی تصادفات درون شهری، کاهش ۳ درصدی تصادفات برون شهری که در مجموع در حوزه تصادفات ۱۱ درصد کاهش داشتیم اما این آمار برای شهرستان نسبت به استان بالا بوده که باید تدابیری اندیشیده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465769

مهمترین اخبار ایران و جهان: