نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 09:43

معاون سیاسی استاندار: دو نیاز اساسی مسکن و اشتغال جوانان تامین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: توقع ما از تمام دستگاه‌ها برنامه‌ریزی و تلاش حداکثری برای رفع نیازهای اساسی و رفع مشکل حوزه جوانان به ویژه مسئله‌ مسکن و اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن ناهیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان، بر اهمیت تامین مسکن و اشتغال به عنوان دو نیاز اساسی جوانان تاکید کرد.

وی گفت: توقع ما از تمام دستگاه‌ها برنامه‌ریزی و تلاش حداکثری برای رفع نیازهای اساسی و رفع مشکل حوزه جوانان به ویژه مسئله‌ مسکن و اشتغال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان شرایط رشد و توسعه جامعه را در آینده رقم خواهد زد، افزود: رفع مشکلات حوزه جوانان نظیر مسکن، اشتغال، تسهیل امر ازدواج، آرامش خاطر و امیدآفرینی جوانان و کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در بحث ایجاد اشتغال توجه به آموزش و بستر مهارت‌آموزی جوانان مهیا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی اضافه کرد: در بسیاری از پروژه‌ها باید یک پیوست داشته باشیم که نفعی برای جوانان نیز داشته باشد و این نیازمند ورود و توجه تمام دستگاه‌ها است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532325

مهمترین اخبار ایران و جهان: