نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 16:56

نظارت بر کیفیت مصالح طرح نهضت ملی مسکن تشدید شود

ایلام-استاندار ایلام ایلام گفت: نظارت بر نوع مصالح و کیفیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان تشدید شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا ظهر روز یکشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان ایلام با تاکید بر تسریع در ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: ضمن تاکید بر شتاب بخشی در ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، اما نباید از نوع مصالح بکار رفته و کیفیت ساخت این واحدها غافل شویم.

وی با بیان اینکه نظارت بر نوع مصالح و کیفیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن تشدید می‌شود، افزود: به دلیل تأمین مسکن ارزان قیمت برای متقاضیان، هرگونه تعدیل به پیمانکار با نظر کمیته فنی استانداری است.

استاندار ایلام تاکید کرد: احداث مخزن و خط انتقال آب شرب واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام توسط آبفای استان در دستور کار قرار گیرد و تا پایان سال آب این واحدهای در حال ساخت تامین شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خواستار حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی، فرمانداران ایوان، ایلام و چرداول در صدا و سیما برای ارایه گزارش در خصوص جزییات طرح نهضت مسکن و مشوق‌ها و مزایای این طرح شد.

وی اضافه کرد: برای پرداخت تعدیل به پرداختی پیمانکاران در قالب یک کمیسیون مشتکل از استانداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مطرح شود.

گفتنی است در این نشست بهرام‌نیا استاندار ایلام در تماس تلفنی با نیک‌خواه مدیرکل شورایعالی و شهرسازی کشور خواستار تسریع الحاق زمین ۲۶ هکتاری کمربندی شرقی شهر ایلام شد که با ایشان مساعد دادند در اسرع وقت انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293225

مهمترین اخبار ایران و جهان: