نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 09:00

دولت روحانی با سیاسی‌بازی پروژه عظیم انتقال آب دریای خزر را تعطیل کرد

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان گفت: قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تمام زیرساخت‌های انتقال آب دریای خزر مهیا بود؛ ولی دولت تدبیر و امید از روی سیاسی‌بازی این پروژه عظیم را تعطیل کرد.

رضا تبیانیان، رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: خردادماه،؛ یادآور شهدای سال ۴۲ همچون شهدای مؤتلفه اسلامی شهیدان بخارایی، امانی، هرندی و اندرزگو و سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب بارها تجربه کرده‌ایم که هر جا همدل و هم‌صدا شدیم، به خوبی توانستیم آنچه را می‌خواهیم، انجام داده و به سرانجام برسانیم.

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان عنوان کرد: با کمال تأسف شاهدیم امروز برخی از متفکران اصلاح‌طلب، تدبیری‌ها و نوکیسه‌گان ناامید می‌خواهند کشور را دوقطبی کرده تا در این آشفته بازار به اهدافشان برسند. امروز با تهدید و انتقام‌جویی با مدیران جهادی استان سمنان که به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم هستند و خود را خادم‌الرضا (ع) می‌دانند، برخورد کرده و مدام در حال تخریب دولت هستند.

وی با بیان اینکه مردم امروز هوشیارند و خیلی فریب رفتارهای پوپولیستی را نمی‌خورند، گفت: نمی‌شود با شعار، آن‌هم فقط برای جمع‌آوری آرا در میان عشایر رفت و گفت من هم جزو عشایر هستم. باید پاسخگو بود که چه کار مفیدی برای عشایر انجام داده‌ایم؟

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان با تأکید بر اینکه باید توجه داشت که کل استان سمنان یکی است و همه تشنه هستیم، تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تمام زیرساخت‌های انتقال آب دریای خزر مهیا بود؛ ولی دولت تدبیر و امید از روی سیاسی‌بازی این پروژه عظیم را تعطیل کرد.

تبیانیان گفت: همگی خیلی خوب می‌دانیم که آیت‌الله شاهچراغی به عنوان پدر معنوی استان سمنان در جهت وحدت استان سمنان خیلی تلاش کرد و محور وحدت بود. امروز نیز نماینده عزیز رهبری در استان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، بر همان مدار حرکت کرده و به عنوان محور وحدت در استان سمنان، اقدامات مهمی انجام داده و برنامه‌های زیادی در این زمینه در دستور کار دارد.

وی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان امروز شعار سکوت و انفعال برابر حقوق سمنان یا مسکن به نام بی‌خانمانان و به کام سوداگران سر می‌دهند.

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان گفت: شما آن روز کجا بودید؟ آن روز که دولت تدبیر و امید تا می‌توانست پروژه‌های عمرانی استان سمنان را تعطیل کرد. آب خوردن را به اراده کدخدا گره زد و تنها از طریق بازی با الفاظ، تغییر نام طرح مسکن مهر به نام مسکن امید و یا صندوق مهر امام رضا (ع) به صندوق کارآفرینی امید قصد داشت با عوام‌فریبی، خود را خیلی فعال نشان دهد. نتیجه عملکرد شما بود که امروز مردم مصیبت مسکن هشت ساله شما را دارند.

تبیانیان بیان کرد: اصلاح‌طلبان در طول چهل و اندی سال پس از انقلاب با رانت‌بازی، امکانات و تسهیلات زیادی از دولت گرفته‌اند؛ ولی مدام در حال تخریب دولت هستند.

وی تأکید کرد: شما امروز باید کمک کنید تا مشکلات مردم رفع شود. این کشور ایران اسلامی است که با خون هزاران شهید به دست آمده و ما باید به جای اینکه به فکر حزب و جناح و فامیل بازی باشیم، به فکر خدمت به مردم باشیم.

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان تصریح کرد: امروز مردم تشنه خدمت هستند و نباید مسؤولان تشنه قدرت باشند. مردم، مدیران خادم و خائن را می‌شناسند و نمی‌توانید با سم‌پاشی و تخریب به اهداف خود برسید.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1281869

مهمترین اخبار ایران و جهان: