نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 01:01

قطعی برق در اکثر شهرستان‌های گلستان

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: به علت وزش باد و باران شدید و شکسته شدن شاخه‌های درختان بر روی کابل برق، در اکثر شهرستان‌های گلستان شاهد قطعی برق هستیم.

نعمت‌الله حاجی‌زاده شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: وزش باد در اکثر نقاط استان بیش از ۸۰ کیلومتر برساعت است و وزش باد شدید سبب شکسته شدن شاخه‌های تنومند درختان، سقوط تیرهای برق و دیگر خسارت‌ها شده‌است.

وی تصریح کرد: در برخی از نقاط استان گلستان، شکسته شدن شاخه‌های تنومند و سقوط تیرهای برق سبب قطع شدن برق شده‌است و با وجود اینکه نیروهای امدادی شرکت توزیع برق استان بلافاصله این مشکل را برطرف می‌کنند، اما دوباره شاهد چنین مشکلاتی در سطح استان هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خاطرنشان‌کرد: در اکثر شهرستان‌های غرب و شرق گلستان شاهد قطعی برق هستیم و احتمال می‌رود تا قطع شدن وزش باد و کم شدن سرعت آن، این وضعیت ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌های انجام شده، وزش باد سبب خسارت به چند منزل مسکونی در روستاها، واحدهای دامداری و انبارهای کشاورزی شده‌است و سقف برخی از این منازل، واحدهای دامداری و انبارهای کشاورزی بخاطر سرعت زیاد باد از بین رفته‌است.

حاجی‌زاده گفت: با توجه به شروع بارندگی از امشب و بارش برف در نواحی کوهستانی و آبگرفتگی معابر و اطراف رودخانه‌ها، توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و از نزدیک شدن به رودخانه‌ها جلوگیری نمایند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579369

مهمترین اخبار ایران و جهان: